En strikkedesigner av rang….! -Strikkeoppskrift

Designet av Kate Davies Designs

 

Å ja, det er utrolig mange flinke og meget dyktige strikkedesignere, men altså….det må eg si: Kate Davies er vel en av de som virkelig topper de “hotteste” listene, hun er virkelig en designer av rang! ALT hun designer er sååå….hva skal eg si.…: Delikat, gjennomført, en anelsen “eksklusivt”(?), det grenser til helt perfekt! Det som er prikken over I`n på hennes design er vel det at hun bruker sitt eget garn! Eller nei, vettu hva som er det lille (store) extra hos henne?? Det er bildene hun tar av alt hun designer! Å ja, hun har fotograf, men vil tro det er henne selv som aldri overlater noe til tilfeldighetene! Av henne kan man virkelig lære om man vil sette plagget i fokus!
Ok ok ok, mulig det er vanskelig å toppe Skottlands Highland i kulissene, men jaggu har me flotte naturområder her i Norge også! Så derfor, en liten “pekefing” til norske designere:

“Kom dere ut i naturen, opp på fjellet og ut mot havet! *humrer* 🙂 

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Men nå var det jo disse hanskene da, designet av “The Queen of higland” – Selv et par halvhansker blir et blikkfang! Har kikket på de tidligere, har de nemlig allerede på lista….Mi liste er sååå lang nå at det er nok umulig å gjennomføre…sukk…De er strikket i Milarrochy Tweed som altså er hennes eget garn. Hanskene består av hele 17 farger!!! Kjenner eg får neller av tanken på den trådfesten du har til slutt *humre* Det i seg selv er jo nesten en bragd! Hæ? Hvor mange du vil bruke er jo helt opp til deg 🙂 Det er bare å slå seg løs kan du!

 

STARKIN
Bildene over
Str Smallog Medium
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, det er løøøørdag og SOLA skinner i øyeblikket fra skyfri himmel! Eg sitter å vurderer å ta med meg det noe stive kneet å legge ut på en ulent tur; Solastranden er et flott sted for nettopp det + det er rett bort i høgget! Eg vet at når kneet er som det nå er, er det mest sannsynlig en bruskbit eller noe som har kilt seg – Denne må “spises” opp hehe Da tenker eg en tur i sanden muligens kan hjelpe på det.

Sånn utover det la eg en ny porsjon med byggryn i vann før eg la meg i går…har nemligen en halv pose spinat igjen fra forrige Byggryns Salat og tenker eg vil ha det som tilbehør til kwellens middag 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg