En titt på PåskeGavene?

Reklame | Sømsenteret Oslo

 

Da har det så smått begynt å drysse litt deilige Påskegaver i postkassa mi! Å nei, dette er ikkje mitt garn 🙂 Eg er så priviligert vettu at eg kan velge fra hvilken hylle eg ville inne hos SØMSENTERET! Det gøyeste eg vet, for da kan eg lage søte fine PåskeGaver (Innpakket i cellofan så klart) som eg skal friste deg med et par uker i mars slik at du kan glede deg til påskeferien ♥ Det blir kos vettu, og jo mere garn, jo mer…?
Ikkje sant: GAVER! Woop Woop!

Selv om eg flere ganger har sagt at eg ikkje liker bomullsgarn har eg likevel en favoritt blant bomullsgarnet. Ja eg var jo nødt til å finne meg et den gang da Bitta la ut alle de Klutealongene vettu! Funker ikkje sååå godt med kjøkkenkluter i ull…..*Rister på hodet*. Eg falt soleklart for PETUNIA fra PT/Rauma og holder absolutt en knapp
på det ennå, spesielt til kluter 🙂 Mine kluter lever faktisk ennå!

Det kan godt være at eg selv også putter noe dilldall i de pakkene, får sjå hva eg får tid til
(Har lovet meg selv å være snill med ryggen en stund….tror eg trenger den ei stund hehe)

 

 

 

 

 

Det som var helt perfekt, og ikkje minst SUPERKOSELIG i dag var at EG fikk også en pakke! Ja ikkje sant, er ikkje rusk ser du, og denne er helt perfekt for meg! Margrethe som skriver bloggen Ut i Friluft sendte meg denne gaven fordi eg deltok på hennes fotoutfording for en stund siden. Hun har sendt meg et sitteunderlag, og det er ganske enkelt perfekt, fordi? Det er av sånn type gummiplast, dvs eg fint kan legge det rett i våt sand f.eks når eg må sitte på kne for å ta bilder-funker dårlig med et tova underlag da skal vites… Dessuten kan det brettes og det sklir rett ned i lomma på den nye vinterjakka mi som forøvrig er samme farge som sitteunderlaget.
Bedre enn det blir det neppe! Tusen Takk Margrethe! 🙂

Satser på pent være nå ved månedskiftet ca for da skal eg ned til Hestholmen å ta bilder til Påskeaktivitetene eg planlegger her på bloggen og hvis eg får det som eg vil, ja da vil det overhodet ikkje vær rom for
å si “Ja Takk”! Hahaha tok du an?

Ryggen er absolutt til stedeværende ennå, men i dag valgte eg å sitter her og gjespe så kjeven knaket i steden for å sove, så da regner med et par extra timer på øyet i natt. Lov å håpe 🙂 Resten av kwellen skal eg strikke for eg har funnet meg en ny serie å strikke til: “A million little things” på SUMO – Åååå eg smeltet jo allerede
i episode 1, bare sier det….ble en del tårer også.

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. God bedring med ryggen☘️
      Så koselig at du også fikk gave. Du som er så flink med GIVEAWAY 🌸

    2. så spennede da ,giveaway er jo kjekt og nei en skal ikke bare si ja takk og håpe på finaleplass :=)
      Jobber med en ullbukse til et barnebarn ,men du har begynt å friste ,jeg har lyst å lage noe til påske hmmmm ,må titte litt i oppskriftene mine om noe frister meg :=) for utte er det sidelengs vind,det frister ikke å være ute da :=) superflott sitteunderlag ,jeg fikk også et og det skal eg bruke mye

Siste innlegg