ENDELIG! -Nå er eg klar! Blir du med?

 

Når det sto på som verst med ryddinga på Hobbyrommet satt eg midt opp i det hele å koblet ut med fargeblyantene 😀 Det skal nå i allefall ikkje stå på skissene vettu! Selv om man gjerne ikkje følger skissene slavisk er det alltid lurt å ha en plan, det var læreren min ganske streng på. Lite visste han at noen ganger ble skissene laget etter at prosjektet var ferdig…Ikkje sant

Men altså! Nå skal eg lage noe som eg kun har prøvd meg på en gang før; En skulptur! Nå har materialene ligget lenge å ruget og eg har gledet meg! Sa veldig tidlig at for å kunne lage dette trengte eg et Hobbyrom *ler* Kunne aldri holdt på i stua med noe sånt, for dette skal eg kose meg med og ikkje skynte meg.

 

Hvis du vil bli med så trenger du…

 

 

 

Tapetklister – Det var denne eg brukte når eg laget Lyktene. Dette er kun et tynt hvitt pulver, du kan blande så mye du trenger og hvor tjukt/tynt du trenger det. Vet at det også kan brukes ferdig blandet lim, men eg foretrekker denne altså. Mulig du har ei bøtte med lim i garasjen? Ok, da bruker du den. Ellers trenger du ballonger! Du vet nok hvor eg vil nå? Jepp, A V I S E R! Eg abonnerer kun på nettaviser så eg måtte rote i mor mi sitt papirboss siden hun sverger til papirutgavene, kanskje du har en nabo du kan rote i bosset hos? Ok, mye mulig du har laget tilsvarende på barneskolen eller no? Eg tar det nå litt lengre for når eg har laget skjelettet går eg over til Gips & Leire ♥ Dette vet eg blir gøy! Heeelt til slutt kommer du til sjamøretappen og du kan finne frem malerpenselene.

Eg kommer nok til å Snappe en del underveis, og så viser eg litt her på bloggen inni mellom. Det er i så fall på Snapchat (vibbedille) du kan plukke med litt tips og triks i så fall.

 

 

 

 

Når eg er ferdig er meningen at den skal henge ned fra taket her i kroken, da må eg nok flytte alle koffertene mine et annet sted, men det er jo en stund til så det går fint 🙂 Nå? Høres det gøy ut? Da kan du jo starte med å samle sammen ei lita røys med aviser først om ikkje annet.

I dag husket eg å kjøpte med meg voksduk hjem for det trenger eg om eg skal holde skrivebordet fint lenge. Har vært på jakt etter en rolig, helst hvit voksduk, fant en lys grå på Nille i dag da- Går fint det. Før eg starter skal eg klippe den opp slik at den passer til den ene siden av skrivebordet, beregner også å legge en del på gulvet under skrivebordet. Det kommer jo garantert til å bli litt gris 🙂 Tenker eg stikker på Hobbyrommet nå å rigger det til før eg skal skli ned i go`stolen med strikketøyet for kwellen og sååå starter eg i morgen! YES!

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg