Enkle, men så lekre sokker!

Designet av Sara Stark

 

Du trenger nødvendigvis ikkje strikke så veldig avansert for å få de lekreste sokkene! Hvis du som meg elsker striper, ja da er det bare å finne frem de fineste fargene du vet og sette i gang!
Det er nemligen da du får de lekreste sokkene ♥

 

Designet av Sara Stark

 

Til sokker som dette trenger du “vanlig” sokkegarn og for meg er det tynt garn, ja sånn typ 420 m pr 100 gr. Strikkefastheten er på 32 m/40 row. Disse er strikket på pinne 1.75 mm(!!!) og 2 mm – Helt i mi gate vettu!

 

 

MILIA SOCKS
Bildene over
3 størrelser
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Arg! I natt har eg sovet ræva! En ting at det var noe varmt, da dytter eg bare opp vinduet, men eg hadde et treskjeverk som gikk på fult ved min side og det er det verre med! Det passet dårlig med lite søvn i natt siden eg skal ut å kjøre om litt over en time, skal eg tur til legen og i disse tider er det vel litt sånn at man bare må ta den timen man får…? Kl 10.15 er LITT for tidlig for meg, eller, for å kunne kjøre til den timen må eg extra tidlig opp
og når man i tillegg ikkje har sovet, vel da blir det helt ræva! I dag blir det definitivt en kwil, en ganske lang en også vil eg tro for nå spinner eg kun på go`viljen her eg sitter! Timen hos legen er høyst nødvendig da eg skal ut
å fornye reseptene mine før fastlegen tar ferie.

Så på nyhetene i går at det var meldt opp til 30 grader?? Vel, må min værmeldig (mobil) står det heldigvis bare 21 her i dag! Med tanke på at eg må stupe i seng i løpet av dagen passer det bedre 🙂 HA!! Når eg nå sjekker Yr.no så er me langt unna 30 grader hele uka! Passer utmerket! Jo da, eg er glad i varmt og fint vær og eg tåler varmen bedre i år enn i fjor, men 30? Tja, det kan noen ganger blir litt mye både med og uten hetetokter 🙂
Men nå, ja nå må eg stimer ut på badet og få ordnings på rokkelet (les: Kroppen!)

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Stuptrøtt Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 550 dager!

0 kommentarer

Siste innlegg