Er du god i japansk, tro?

Designet av Ayano Tanaka

 

Eg kan, om det virkelig er noe eg vil ha, strekke meg laaangt når det gjelder språkutfordringer i oppskrifter, men japansk? Vel…der sliter eg…MEN!! Eg testet noe av teksten i Google Translater og det var nå ikkje helt gale! Dessuten er det jo utrolig hvor mye man skjønner om man virkelig legger go`vilje til 😀 Nå har eg ikkje studert diagrammene, men mye av strikketegn er jo universale, og med enda mer go`vilje og litt stahet så er dette langt
i fra umulig – Bare nevner det sånn i tilfellet du er på utkikk etter en liten utfordring i jula 😀

 

 

 

Designet av Ayano Tanaka

 

Virkelig et par kunststykker dette her….spesielt med tanke på at de strikkes på pinnenummer 1,75 mm…Garnet er ull, 300 m pr 50 gr, tynt ja…Men Ååååå ♥ Uansett, hansker som dette, vet ikkje om de hadde blitt brukt? Hvis eg bruker votter/hansker er det fordi det er iskaldt og kun derfor, tror vel ikkje disse helt hadde gjort nytten?
Men at selve strikkinga hadde vært nydelig? Skråsikker!

 

WATER GARDEN
Bildene over
1 størrelse
Japansk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

MANDAG og eg skal så snart eg får det til ut og ned på posten! Nå skal 12 kg KOoOS og SURPRISE hentes! Endelig! Så gjenstår det å se om pakken fra Sømsenteren også finner veien hit i dag! Da er eg i så fall i mål 🙂

Ellers kan eg rapportere om at det er kaldt, ja det er ISkaldt! Det festlige er jo at det også er meldt regn i dag, jadda neida så, typisk vestlandet!! Me elsker jo IS, spesielt is på veien! Kult å danse bortover asfalten.…NOT! Dette er det verste med vinter på vestlandet, når det oppstår slike tilstander parkerer eg,
jaggu god me har mye mat i skuffer og skap 🙂

Sånn til slutt? JULEKOS er i sving her på bloggen og første innlegg ble publisert i går så hvis du vil bli
med Sjekk inn HER! I år ender heeele julekosen i en stor JULEGAVE på Julaften 🙂

Alle som deltar underveis er med i trekningen av den Ho Ho Ho

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg