Et fyrverkeri av de helt sjeldne!

Designet av Stephen West / West Knits

 

Ja det er helt sant! Eg elsker Stephen West sine design og eg må snart ta steget helt ut å strikke litt herlig og helt perfekt galskap! Ja for litt mye galskap er det, en HERLIG så dan!! Snakk om å overøse seg selv med en slik fargeglede, ja fullstendig uten hemninger? Å, eg digger det!!

 

Buksa, eller shortsen da som er på bildet over har eg hatt på ei helt spesiell liste siden den ble publisert for litt over et år siden…*DrømmeLista*…Den er bare helt magisk, ja sånn deilig og gal! Hadde jo vært helt konge å dratt på seg ei slik bukse nå når det våres! NEI, eg tuller ikkje, men eg trooor vel gjerne ikkje han Ali hadde vært like enig som meg haha Selv om eg seriøst drømmer om å slippe løs hemningene når det kommer til fargevalg har eg litt vanskeligheter med å bruke et slikt flerfarget garn. Har nevnt det før, men eg syns det er vanskelig å sette sammen flere forskjellige hesper om du skjønner. Selv om det er helt fyrverkeri så kan det jo fungere litt sammen også, ja slik som Stephen West egentlig får til! Vil jo påstå at eg er litt gal uansett, det kan du jo fint se HER, men eg trenger nok litt hjelp til å løsrive meg helt! Ahaa den som kunne tatt seg en tur over “fjorden” til Amsterdam og Stephen&Penelope, eg mener: Har du sett DEN VEGGEN de har med dette fantastisk garnet og alle de fargene?? OMG!! Da hadde det ikkje vært noe problem å funnet garn til antrekket over!! Tror søren meg eg bør begynne å spille Lotto! Da hadde det garantert blitt en tur, mulig eg måtte dratt med meg noen som kunne deltat på galskapen hehe Tenk så MAGISK!?! Ja, du og meg f.eks + et par andre GarnGalne en langweekend i den shoppen!? Ååå det hadde blitt minner for livet, bare nevner det! Selvfølgelig er det lov å drømme, selv på en hverdag som i dag ♥

 

 

KANGARORTS
Buksa over
Str S,M,L og XL
Selges som singel oppskrift

 

Overdelen til denne buksa heter KANGARULLOVER og du finner den HER!

Designet av Stephen West / West Knits

 

Hvis du hiver deg rundt og gir deg selv boka over da får du både shortsen og gensere som vist over + hele 9 andre supre design!! Ved å kjøpe boka HER får du den fysisk i postkasse inkl en kode slik at du også kan laste den ned som eBook 🙂 Vil du der i mot kun ha den som eBook kan du laste ned HER med en gang! Om du KUN vil ha buksa og genseren over så selges begge deler som single oppskrifter, boka er i grunnen bare et Tips fra min side!

 

Hvis du ikkje er like gal i fargeveien som Stephen West så se forbi fargene og bare se på selve designet for de er virkelig flotte som alle kan bruke uansett alder og DET er ikkje tull en gang! Tør å vær litt vågal da 🙂

 

Ok, da har me en deal?
Hvis eg f.eks vinner i Lotto så blir du med?
Da er det jaggu meg bare å glede seg!

 

 

* * * *

 

Tirsdag gitt og nå håper eg virkelig at formen her tar seg opp slik at eg får fult utbytte av dagene! I går ble det bare surring og det meste i senga! Ja eg sov i over 3 timer og eg kjenner at eg blir sliten av å ikkje være helt i form!! Planen min var jo å ta en del prøver når eg var hos legen på fredag, meeen fredag er den eneste dagen i uka de ikkje tar blodprøver som må sendes vekk for å behandles…Hvor typisk?? Litt merkelig i grunnen da eg sa i telefonen når eg bestilte timen at eg skulle ordne reseptene og ta prøver. Jaja, det betyr jo bare at eg igjen må bestille meg en time, blodtrykket var nå i allefall helt flott så da vet man det 🙂 Noe er i allefall skjeivt i kroppen, enten er Stoffskiftet på bærtur og kanskje det trengs en regulering av medisinen? Nå tar eg 150 mikrogram pr dag med Levaxin, men greit å få det sjekket. Ellers holder eg en knapp på at kroppen er i endring og det er det jo også noe å gjøre med i så fall. Orker snart ikkje være sånn mer, ja som halvveis i drift og skikkelig sovetrøtt hele tiden…Slitsomt!

Krysser fingrene for at eg klarer å holde meg våken i dag slik at natta ikkje blir så sen 🙂 Slitsomt å rangle også!

 

Må bare å avslutte med å si at det er ganske ekstremt når et menneske klarer å skremme sååå mange mennesker kun ved bruk av ord! Eg la ut DETTE INNLEGGET i går kwell og de fleste kommentarene der fikk eg på bla messenger fordi flere våget ikkje å skrive åpent under innlegget!! Da er det gale! De var rett å slett redde for å bli “tatt” for å ikkje mene riktig, skjønner? Off DET er ikkje bra! Det er noe som heter at Ord er Makt,
men dette blir helt feil! Skremmende!

Tror bare eg starter denne dagen med en lang dusj så håper eg formen stiger

 

 

 

IKKJE LA DEG KNEBLE!
LAG DEG EN GOD DAG ♥

 

 

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg