Eventyrlig Hoodie – Strikkeoppskrift

Designet av Andrea Mowry

 

Et av mine favorittplagg, eller antrekk er selvfølgelig pysjbukse og en alt for stor hoodie! Da er det avslapping da 😀 EN hoodie som dette hadde gjort seg tenker eg *Lagrer oppskriften kjapt* Tro om ikkje eg har noe passende garn liggende i ei av hyllene mine…? Smekker meg litt på fingrene….
har både en jakke og en genser som bør strikkes ferdig først…

 

 

Designet av Andrea Mowry

 

Strikkefastheten på denne er 21 m/39 row. Likte strukturen veldig godt, MASSE riller – Det er eg glad i vettu! Romslig og ikkje minst i mange og store størrelser.

 

THE TRAVELER
Bildene over
Str fra 96 cm til 178 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Midt i uka og sola er fortsatt høyt på himmelen og det er 11 grader nå og skal opp til 14! Jadda jadda, dette kommer seg vettu 🙂 Ser for meg at eg ganske snart skal ta å raide noen gartneri – Det blir gøy!?!? Trenger en del merleca også til alle de nye pottene som storover alt her på terrassen, om eg ikkje har hatt mye blomster før så blir det nok muligens for mye i år når alt skal fylles! Eller, nei, det kan aldri bli for mye blomster! Ferdig snakka!

Skal straks komme meg på badet og farte ut til Amira,me skal ut å gjøøøre noe MoHaaa Å nei eg ligger slettes ikkje halvdød etter i går, skjønner det ikkje helt for gårsdagen var for meg en bragd å regne, men det betyr vel bare at denne skrotten begynner å få noe som kan ligne en form!?? *ler*

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. nydelig genser da. 😊 Og ja nå begynner varmen virkelig å komme. jeg gleder meg til å komme meg opp av sofaen og ut i det fine været, men det får bare vente.

Siste innlegg