Extra Fine tøfler – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Ronja Hakalehto

 

Selv med 19 grader i dag kan man kjenne, om man virkelig kjenner etter, at det er et lite drag i luften som minner litt om høsten – Så ja, det er absolutt innafor å starte tøffelproduksjonen! Tøfler som dette er i mine øyne en utrolig fin gave, virkelig flotte! Til glede for mange er også denne oppskriften på norsk!

 

POLSTJÄRNA
Bildet over
Str 38/39
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Ronja Hakalehto

 

Mulig du har strikket tøfler med denne konstruksjonen før, da blir det jo ganske enkelt! Skal ikkje så mye til ser du for å heve disse flere hakk, ja det er jo ganske så lekre!

 

KETO SLIPPERS
1 Størrelse – Enkel å justere

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er jo herlig når sola skinner nå på sensommeren, det blir ikkje for varmt og klamt inne fordi luften er friskere 🙂 Jungelagurkene mine spretter som bare det i drivhuset på terrassen og det er vel det mest vellykka eg har ute i år, bortsett fra Spraglene! Me kommer til å gro fullstendig samme her i vinter med tanke på at alle 3 spraglene + en gigantisk sukkulent skal inn i varmen! Hmm eg som kjøpte stort kunstig juletre i fjor….
Tja, får se hva som må vike for plassen i desember 🙂

I dag er planen å kjøre en tur til Amira, de kom hjem fra ferie i går, men hun har fortsatt 1 uke ferie 🙂 Senere blir det nok å roe ned inne på Hobbyrommet, men før det skal eg legge tommelen i grønnsåpe. Nå har eg fått kjøpt den “skikkelige” grønnsåpen fra apoteket og tommelen dunker ikkje like mye 🙂 Eller må eg jo TAKKE for alle meldinger og gode ønsker når det gjelder mor mi

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg