F A N T A S T I S K – Strikkeoppskrift

Designet av Stephen West

 

Sånn ved første øyekast trodde eg dette teppet var heklet, men så så eg hvem designeren var og og DA visste eg: “Nå er eg ute på viddene IGJEN!” Stephen West strikker, og teppet er selvfølgelig strikket – For et kunstverk!! Jøss! Måtte sjekke litt nærmere, for eg tenkte at her trengs det flere rundpinner, men det skal visst nok holde med en lang på 150 cm – DET har eg! Strikkes på pinne nummer 4 så dette er faktisk overkommelig
også for den mest vettskremte.

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Det må eg jo si; Garantert at det er en fest å være på strikketreff med denne karen! For en type og hvilken kunstner!! Fargespekteret hans eier ingen hemninger, ja det er en glede å scrolle i feed`n hans 🙂

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Så ja, hvis du vil ha et skikkelig blikkfang i stua eller “bare” på sofaen er det dette teppet du strikker deg – Det blir virkelig stort! Det måtte vært helt fantastisk!! Eg er i allefall betatt så oppskriften skal klikkes hjem jo før jo heller 🙂

 

SLIPSTRAVAGANZA BLANKET
Bildene over
Opp til 220 cm i dia

 

Bare en liten greie som eg velger å se på som…ja, litt gøy! Stephen West er en stor designer, ja han er kjent over hele verden for å si det sånn. I dag ligger han faktisk på 1.plass på Ravelry, men rett under, dvs på 4.pl ligger det en mer ukjent designer – I allefall så debuterte hun med DETTE DESIGNET på Ravelry i helga som var. Eg håper og tror at eg var med på å pushe henne oppover lista 🙂 Dette er ikkje første gang, selvfølgelig kan det være en tilfeldighet, men etter trafikken på innlegget mitt å dømme så har eg, eller dere bidratt godt. Eg elsker når eg ser slikt som dette! Dere som har lest bloggen min leeenge vet at eg både fremsnakker og promoterer stort sett kun uavhengige designere (Utenom det eg strikker og lager selv). De som valgte å scrolle seg gjennom “hele” bloggen min i helga for å finne noe “dritt” konkluderte bare med at eg bare linket til andres oppskrifter i øst og vest, ja uten mål og mening bare fordi…Vel, skal man kritisere noe så bør man jo også være så
grundig at man vet hva man kritiserer…

 

 

* * * *

 

 

Hva skal eg si? Det var meldt regn, mer her skinner sola som om den aldri har gjort annet!! Har SÅÅÅ lyst å sette frøpottene som nå spirer som bare det ut i drivhuset, men i morgentimene i dag var den kun 1 gr!! Hallo!??
Det er 1.mai snart..?
Når kommer egentlig den gode varmen sa de? Er den langt vekke?
Eller skal stua mi gro helt over i år?

Har også nesten en helt brett med ministemor som har stått ute ved inngangen siden eg plantet til påske, de så
i grunnen ut som de hadde vandret heden
….men så beordret eg Ali til å ta de inn å dusje de i helga (Det var da eg lå rett ut, derav beordringen hehe) Nå ser de riktig så fine og flotte ute, helt utrolig! Tanken er å få de over i den gamle leirkrukka i steinbedet i dag. Det er på tide de kommer i jorda. Dessuten vil eg ha ferdig den russebuksa
i dag! Fikk faktisk malt ganske mye i går kwell, eller ferdigstilt med flikking på det meste – Så i løpet av dagen sier eg meg ferdig! Da er det tilbake til humlene, eller.…egentlig er det visst nok BIER 🙂 Fine er de i allefall, og nå ser eg at det har kommet flere, ja hele 12 stk!! Nei nei, eg kan ikkje perle alle! Får plukke ut noen favoritter. Åååå sååå fikk eg også nye perle i posten i går, også nye farger! Dette får jo hjernen til å jobbe på spreng
for her trengs det litt bilder 🙂

Formen? Hmm tror eg sov litt dårlig i natt, våknet i allefall av et skikkelig rabalder i 6 tiden! Når skal noen finne opp lydløse bossbiler? Jaja eg har sovet nesten i ett siden lørdag morgen så eg har lagret mange timer med søvn – Går nok fint! Mulig eg kjenner en bedring i dag? Kanskje litt mindre oppblåst og vond, i kwell er eg allerede halvveis i “heste”kuren så DA vil eg jo tro at eg skal merke god bedring 🙂 Krysser fingrene!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg