Fair Isle Socks – Strikkeoppskrift

Designet av Carmen Jorissen

 

Altså….WOW….For noen nydelige sokker! Her er det frem med det tynne sokkegarner, f.eks Scheepjes Metropoli – Deilig sokkegarn (200m/50gr) Så lenge eg kan huske har eg vært fasinert av Fair Isle mønster, tenker jo at tålmodigheten må være litt i toppsjiktet ja, men altså….Åååå tenk å sitte der å strikke med så pass mange farger, eller….det er vel helst det at det gjerne er 1 og 2 m i forskjellige farger rundt og rundt som fasinerer mest!
Det blir jo berre sååå lækkert!

 

 

 

Designet av Carmen Jorissen

 

Ganske spennende/ interessant å lese om Fair Isle.
Når det kommer til disse sokkene vil eg tro at det er noen ganske så lune og herlige sokker,
blir jo litt tråder om man trør til med mange farger 🙂 Neste sokkepar ut?

 

FANCY FAIR ISLE SOCKS
Bildene over
6 Str

 

 

 

* * * *

 

 

 

Den siste tiden har eg faktisk kommet meg tidligere i seng, jamer som en “normal” person *ler* Sånn rundt midtnatt har eg tusle i seng…Det var også meningen i går, meeen så skjer det da vettu – At en idé plutselig popper opp….ergo ble eg sittende å MALE til nærmere 02:30…Ikkje sant…Planen er å fortsette med det i dag, så får eg sjå da hva dette kan bli til 🙂 Enn så lenge ser det greit ut, men verre skal det bli!

Selv om eg ikkje helt har fått ryddet plass til nye prosjekt måtte eg bare svinge penslene,
sånn er det bare noen ganger…sukk…Enn så lenge blir kanskje dette vårens prosjekt!

Ute i dag er det grått, en tanke vått og windy...Kanskje bevilge meg en sløv søndag med malerkos? Tja, hvorfor ikkje! Før eg parkerer fullstendig på Hobbyrommet skal eg sette på en maskin med klær og så er eg nok i gang 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Fair Isle er nydelig😊 Jeg er en av de rare som heller strikker med flere farger enn struktur😊

Siste innlegg