Er du klar for Sommeren!??

 

I dag har solen varmet skikkelig, det vibrerer i plantetåa, et nummer i fra eg kjører ut å henter hjem jord
i sekkevis….! Meeen i steden for er eg litt i ryddemodus…Eg tømte alle armbåndene eg har utover skrivebordet
og satser på at en del vil forsvinne før utgangen av mars! For å opprettholde et ryddig system er det greit å få bort noe, eg har det jo med det! ALT eg har av armbånd legger eg nå ut for SALG – Salg er gøy; fargerike, morsomme og lekre armbånd passer bedre inn i sommerhalvåret – Eg er helt enig i det 🙂

 

 

 

 

Regner med du skjønner at eg ikkje nok en gang orker å ta bildet av hvert eneste ett?? Alle innleggene med armbånda skal nå være oppdatert så det skal være en god oversikt +
at det skal stemme med hva eg har her på skrivebordet 🙂

 

Alle armbånd finner du….

 

HER
HER
HER
HER
HER
HER

 

 

 

 

Alle armbånd som koster OVER 100 kr koster nå kun 100 kr 🙂 De som koster mindre beholder prisen som er satt under bildene 🙂 Dvs de koster nå MAX 100 kr og tilbudet varer ut mars måned 🙂

Eneste som ikkje stemmer i innleggene eg har linket til er prisen på frakt. Portoen steg etter nyttår og prisene som er aktuelle i denne sammenhengen er 26 kr eller 30 kr, alt etter vekt 🙂 Finner du noe du vil ha sender du meg en mld på SMS (93899225) eller mail; [email protected] – Har du en annen og enklere måte bruker du den.

 

Rett etter turen i dag fikset eg klar for nok en runde med Byggrynssalat
og skal straks ut på kjøkkenet å blande den, sååå blir det jammy jammy mat 🙂

 

 

 

HA EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg