Faktisk ganske morsom! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Nicole Chevalier

 

Det er ikkje alltid nødvendig å være sååå seriøs i det man strikker, noen ganger kan man også gjøre det kun for gøy! Rett og slett strikke litt sprell 🙂 Eg elsket jo denne “typen” her da! Så gøy 🙂 “Egget” er ca 20 cm,
men ser at alt er strikket i Fabel Garn som er ganske tynt, da er det ikkje verre enn
å bare bruke noe tykkere garn om du ønsker den større.

 

 

 

Designet av Nicole Chevalier

 

Når du så vrenger egget kommer det en KRABBE til syne! Så gøy! Tror eg kan garantere deg mye kjekk og ikkje minst dillete strikking – Akkurat som eg elsker det! Er ikkje så lenge siden eg strikket meg
2 Herlige typer som bor på Hobbyrommet mitt ♥

Hvis du heller ønsker deg en drage ut av egget?
Vel, den kan du plukke med deg HER, også den er gratis 🙂

 

FroggyBug Egged Crab
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

Dagen i går håper eg går rett i glemmeboka for eg ønsker ingen reprise! Våknet i 8 tiden i dag og tenke: “Ååånei, ikkje i dag også!” Var i grunnen like gale som da eg la meg i går, men nå etter å ha vært våken en stund kjenner eg at det går seg til. Passer fint, for eg må ut en tur i dag. Har også fått mld fra Posten om at det ligger i pakke i postkassen, så eg må i allefall ned trappene hehe Neida, skal ned på posten også å E N D E L I G sende Russedressen til Bærgen! Åååå det blir så gøy! 😀 Alle pakkene eg har sendt til Vivian tidligere har gått i en forykende fart og eg håper Russedressen også flakser lynfort hehe

Ellers i dag? Vel, er ikkje godt å si hva dagen bringer, må nesten bare ta det meste på strak arm og håpe på det beste. Håper eg får meg litt tid på Hobbyrommet også, men eg tror eg skal starte med en dusj,
få bort restene av gårsdagen.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg