Det beste med en drittdag??

 

Kjente det da eg våknet i morges, hodet var så visst ikkje på plass.…Det er noen år siden sist eg hadde migrene, men i dag følte eg den var godt plassert i tinning og nakke. Gikk litt i bølger, dvs ble bedre….kom tilbake, ble bedre…Etter hvert kjente eg at det muligens kom fra øret?? Hæ? Kanskje eg hadde ørebetennelse? Hmm tok varm vann i vannflaska og satt med den inn til øret, tidligere har eg opplevd at det kan utligne trykket. Kom meg etter hvert i seng og sov i flere timer, ja i 2 runder gjorde eg dette. Nå har eg smørte japansk peppermynteolje over alt, kulde pleide hjelpe på migrene før og eg kjenner det sitter i det ene triggerpunktet i nakken. Verre med øret, kan ikkje tømme peppermynte inn der….Kanskje eg har perlet for mye? haha Ikkje sant….Vel vel….

Det beste med en dritt dag er uansett at nå kan det faktisk bare bli bedre…

 

 

NATTINATTI
(Ja eg vet det er tidlig)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg