Ny Kompis og 1 Vinner av deilig garn

 

Ikkje sant den var søøøt?? ♥ Eg var jo nødt å bare strikke denne også. Veldig enkel, bare mye dill! Mange små deler som skulle monteres og når alt strikkes flatt blir det jo litt extra, men alt i alt: Enkel 🙂 Oppskriften fant eg på Ravelry, du finner den HER og den er gratis. Det brune garnet eg har brukt er Holst Supersoft (Dobbel tråd)
og det lyse er Mini Sterk.

Beklager at det ble litt sent, eg lovet at eg skulle trekke en vinner og det skal eg gjøre nå, ble sittende å skravle over 2 t med Amira i telefonen. Herlig! Lenge siden me har skravlet 🙂

 

 

 

 

Hadde altså en kjapp Give Away på fredag siden Rito Hobby har 8 års bursdag. Vinneren får 8 nøster med Snowdrop som eg strikket Påske Hønene mine i, du kan strikke mye annet i dette garnet.
Garnet tover fint, så votter, tøfler, sitteunderlag etc er perfekt 🙂

Den som skrev kommentar nr 32 får pakke i posen, og det er….

 

SØLVI B

 

Gratulerer!
Send meg adressen din så skal eg få nøstene avgårde 🙂

 

 

 

 

Se så koooselig! Roberto har fått seg en venn allerede ♥ Skal ikkje se vekk fra at det blir flere dyr på den hylla mi. Nå er det kwell og eg skal straks ta natta! Planen er å rydde bort jula hos mor mi i morgen.

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg