Fargerikt til baby! -Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Nina Ruth

 

Hva er vel mer koselig enn å strikke babyklær? Jo, det er fargerike babyklær! Alt er strikket med Sandnes Sunday, og det vil tro gjør det hele mykt og godt (Kløfritt?) Et extra stort + er jo at det er strikket i rille,
og kun riller! Her kan du virkelig kose deg med farger – Det er gøy!

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

I denne første oppskriften får du hele 3 oppskrifter: Votter, sokker og en balaclava –
Fullstendig klar for trilleturer til vinteren  🙂

 

BRING BACK BABY ACCESSORIES
Bildene over
Str 3-24 mnd
Norske Strikkeoppskrifter

 

 

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Denne dressen her er jo prikken over I`en!! Ahaa blir helt forelsket her nå eg
så oppskriften er selvfølgelig lagret, og hvem vet?

 

BRING BACK BABY ONESIE
Str 3-24 mnd
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Jaggu har eg fått gjort en del i dag: Har fått ferdig OG tovet en av disse og er allerede i gang med en til!!
Når noe blir vellykket, ja så er det bare å fortsette, tenke eg! Ble tipset om å tove i tørketrommelen, så det var det eg gjorde! Ble en del frem og tilbake nå første gangen for eg satte alarmen på 10 min om gangen og det gikk vel nærmere en time før eg var fornøyd. Må nok i allefall klemme ut enda mer vann neste gang tenker eg. Men nå vet eg jo hvor lenge det tar ca så da kan eg tove flere sammen neste gang, er planen. I tillegg har eg ATTER en gang holdt på med spraymale “ting” + eg har bakt brød og laget meg deilig ostesmørbrød i grillen til middag! Nice altså! Nå er det på tide å roe litt ned så eg setter på serie og plukker opp hekletøyet igjen 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg