Hjemmelaget Juleby

Reklame | Rito Hobby

 

Trooor eg sier meg fornøyd med Julepyntinga i dag, kan være eg slenger en nisse eller 2 inn på badet når det blir ryddet/vasket til uka 😀 Har dratt frem mindre enn vanlig av pynten, men gikk all in på den hjemmelaga julebyen min 🙂 Her er det på tuuusenvis av perler, Hama Midi of course

Alt eg har av perler, brett og bøker får eg fra Rito Hobby,
derfor merkes alltid mine perleinnlegg med Reklame
😀 

 

Ellers vil eg bare legge til at det var ufattelig vanskelig å ta fine (i forhold til lys) bilder ute
i gangen hvor eg har satt opp denne byen! Ganske irritende faktisk…Vel vel..

 

 

De fleste figurene er fra bøkene PERLEJUL og MINE FØRSTE JULEPERLERIER. Snømennene er fra Karensperler 🙂 Har du planer om å perle mer til jul? Da kan det jo være greit
å plukke med seg noen
Hama Perler nå når det er tilbud JuHuuu

 

 

 

 

Etter all pyntinga var det strake veien i dusjen og på med tidenes råeste julepysj!! YES! One piece med glidelås
og flapp over rompa! Blir ikkje bedre ser du 🙂 Er forsåvidt ferdig ute også, men har ikkje fått tatt skikkelige bilder ennå, var sååå kaldt i dag + eg var litt opptatt Ho Ho Ho

Ang pakken som SKULLE komme i dag så har eg ikkje fått den! Eg vet den ligger nede på postkontoret, for det kan eg se på app`n, men vil tro de har hatt mye å gjøre i dag formin pakke ble ikkje pipt! Vel vel, da kommer den
i morgen og DA blir det en Jule Give Away! Nå skal eg bare kose meg resten av kwellen 🙂

 

 

KOS DEG

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg