Fikk beskjed om å rydde….Ikkje sant..

 

Skal dedikere et helt innlegg til å minne om at eg fortsatt har en del dill Til Salgsdet er absolutt på tide å rydde litt – IGJEN! Så før eg helt kan spinne i gang ei ny dille må noe vike for plassen….Ja akkurat som i kleskapet: Kjøpt noe nytt? Vel da må noe ut for å ha et ryddig kleskap 🙂

Har en del av de Håndlaga Maskemarkørene igjen, helt unike i sitt slag og 0 garanti for at eg noen sinne lage likedan igjen…dessverre.…Får skylde på at det alltid dukker opp nye ideér *humrer*

Har oppdatert INNLEGGET MED MARKØRER så nå er det ganske nøye på hva som er igjen 🙂
Fortsatt Tilbud, 50 kr pr stk, men kjøper du 5 stk betaler du for 4, altså 200 kr

 

 

 

 

Det gjelder jo å pynte strikketøyet litt 🙂

 

 

 

 

Ellers er det jo denne hylla på gangen, som bør ryddes! Eg satte alt som var igjen etter Strikkefestivalen
i oktober her, og eg orker ikkje ta det inn på Hobbyrommet igjen! *Ler*

 

 

 

 

For å slippe å ta bilder av alt på nytt linker eg bare til der du finner alt,
nemlig under kategori TIL SALGS!

 

Finner du noe du har lyst på kan du sende meg en mail:
[email protected] eller en Sms 93 89 92 25

 

 

Andre ting som er til salgs er MOR MI SITT HUS
Om du har lyst å ta en titt ♥

 

 

 

Eg har vært ute å fartet litt, bla innom Mestergrønn etter jord for eg må fikse (les: Klippe i 1000 biter) litt på en plante! Ellers er planen å få ferdig denne Brontosaurusen 🙂 Må snart få avgårde noen mail sånn at eg kan finne ut hvor eg kan få henge de opp! Nå skal eg ha meg litt middag mens eg ser de siste episoden av S.W.A.T

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Ser den. Vært inne på tanken og ta deg tid til å legge ut på Finn. Dette er jo supre gaver, om en ikke trenger det selv.
      Klem fra Liv

Siste innlegg