Fin Skulder og Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Jadda, nok en topp! Men altså!! Se på de skuldrene da!? Fine, ikkje sant? Har strikket en lignende genser med denne type skulder og da strikkes øvre dele av armen samtidig og resten fullføres til slutt. Den “sitter” så fint på overdelen + det er gøy å lære en ny måte 🙂

 

 

 

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Denne er strikket i silke (Knitting for Olive, pure silk), er jo perfekt for sommeren! Eg liker godt lin, og det er også et godt alternativ. Strikkefastheten er 28 m/40 row så det blir både en delikat og tøff topp 🙂

 

SEASIDE TEE LIGHT
Bildene over
Str fra 88 cm til 128 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dag 21 – Formen, eller...i mitt tilfellet ryggen, er ikkje verre etter at eg prøvde meg på tur i går, den er det samme…Men nå håper eg bare det blir raskere bedring fremover 🙂 Denne uka ser jo fantastisk ut! Onsdag skal det toppes med 25 grader!! Men…i år er me der at når sola viser seg så blåser det friskt, ja nesten opp i kuling styrke...Det er jo litt irriterende, spesielt om man vil på stranda…Eg gikk jo i shorts i går og beina var dekket med tynn sand, akkurat som et sandpapir! T.o.m 17.mai ser jo flott ut nå, regnet er borte og det er meldt sol
og 17 gr hele dagen! Er jo perfekt!

I dag? Tja…eg vurdere faktisk å se om eg kan få støpt noe…Litt sånn høst/jul relatert bare for
å kunne benytte meg av det flotte tørkeværet!!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Kjedelig med all den vinden. Vi hadde en sommer hvor det var knall vær med mye sol. Men vi ligger slik til at vinden kom rett på og håpløst å sitte ute, eller ha døren åpen. Kjente jeg knurret.
      Satser på at du nå blir bedre og bedre for hver dag, men ikke overdriv. Ting tar tid.

Siste innlegg