FIND JOY – Deilig Genser -Strikkeoppskrift

Designet av WOOLADDICTS by Lang Yarns

 

Ahaa der er me igjen…Deilige Striper ♥ Litt sånn vilkårlige sådan, litt “uryddig”, men likevel såååå fiiiin! *Følelsene hopper litt*. Selv om eg er litt der at eg ALLTID ramler inn i en systematisk system og ting må stemme, se likt ut osv….Så ja, eg kunne ha strikket meg en uryddig, men likevel stripete genser 🙂 Orginalt er den strikket i Dette Garnet, men eg trooor muligens eg hadde funnet et tilsvarene garn….et annet sted *ler*
Å ja, eg syns det var dyrt ja…ca 150 kr for 50 gram…?

 

 

 

Designet av WOOLADDICTS by Lang Yarns

 

Genseren er strikket på pinnenummer 8 og utover det velger du det garnet du trives best i 🙂 Eg har i grunnen ikkje den beste erfaringen med tjukt garn fordi eg sjeldent velger det selv, annet enn at eg f.eks har strikket 2 store pledd i Andes og eg trooor ikkje eg hadde valgt det garnet til en genser….i allefall ikkje om du er 50+ (Kan jaggu meg fort blir alt for varmt da ja…*fniser*)

 

FIND JOY
Bildene over
Str fra 110 cm til 134 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

La meg si den sånn….Om du velger å spise 23 Dumplings en fredag kwell (Altså en seeen middag) da må du ta høyde for at du våknet av et “brak” dagen der på….Dette vet eg om så eg tar høyde for det allerede mens eg sitter å koser meg med måltidet…Spiller ingen rolle om eg spiser 10 eller 23, så da går eg for 23 bare fordi det er såååå himmelsk godt! *ler* Nå er nok det verste over, men nei...eg kommer ikkje til å slutte med Dumplings, men eg kommer garantert aldri til å spise det hver dag, ikkje annen hver heller, men av og til – Det er jo sååå godt

Bare se hvor godt det ser ut:

 

 

 

Det er jo litt sånn dånegodt da vettu! Å ja, akkurat disse er noe sterke, det samme er jo egentlig sausen me lager – Dib og eg briljerte og koset oss i går 🙂 Elsker jo rå grønnsaker også og noe eg har lært i min “elendige-mage-karrierer” er at rå grønnsaker er det “verste” for en ødelagt mage fordi de får magen til å jobbe så intenst hehe Når man så topper dette med chili kan det få litt forbigående konsekvenser, om det er verdt det?? Så absolutt! 😀 Kommer eg til å gjøre det igjen? ABSOLUTT! hehe

Nå skal eg straks få i meg litt kjøleskapsgrøt så roer det seg nok og sååå skal eg ut på Elkjøp! Woop Woop! Tenkt at eg VANT! Har allerede funnet ut at eg kan ikkje kjøpe akkurat den tingen eg ville ha….Den koster mer enn eg vant (+ de har den ikkje inne) men den står på lista over ting som skal inn på Hobbyrommet, den + en god printer 🙂 Meeen, eg har flere ting på ønskelista mi så da satser eg på at noe av det blir med meg hjem. Må innom en hobbytype butikk også når eg er ute for eg trenger hvit Fimo (Den verste fargen å jobbe med)
og eg har ikkje tid å bestille den 😉

I utgangspunktet hadde eg tenkt å gå meg en tur samtidig som eg var ute, men mulig eg drøyer turen til i morgen grunnet overnevnte “problem”. Ellers? Me får skravles fra Hobbyrommet litt senere 🙂
Har forresten lagt ut en del Julemarkører i emalje for salg!

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg