JuHuuu EG VANT!!

 

Denne fredag blir neppe bedre nå altså! Nå har me vært ute å kjørt i flere timer for eg bestemte at i dag måtte me til Gardsutsalget på Skjæveland å få i hus litt skikkelig gode grønnsaker. Etter på kjørte me enda lenger og kom oss inn på hytta til søs, me plukket mer plommer! Eg fylt ei hel bøtte bare med det som datt ned fra treet når eg så på det! Så nå blir dte nok til at eg lager noe godt som kan være på glass – Tar det med på messa 🙂 Der etter var det innom 3 forskjellige IMS for gutta ville ha koteletter….Ingen hadde! Så da blir det rester på Ali
og dumpling spå Dib og meg 🙂 JAMMY!

Mens me er ute å kjører plinger det noen ganger i klokka og eg ser på klokka at det er melding fra Elkjøp, mld scroller seg litt ned, men siden er litt scroppet på klokka ser eg ikkje alt, men eg ser Kjøp/Pris 3000 kr. Hmm Jaja tenkte ikkje på det da, men tenkte det var noe en av ungene holdt på med på jobb. Kom hjem å så at eg hadde fått mail også…Skjønte egentlig ikkje hva det dreide seg som fordi eg sto midt i utpakkinga av varene så Dib kikket på det….Han sjekket det opp via jobben, men altså…Ingenting galt og ikkje noe spam eg hadde vunnet Gavekort på 3000 på Elkjøp! JuHuuu Herlig! Eg hadde vunnet Produktomtale komkurransen i juli!

 

 

Eg kjøpte meg jo denne klokka forrige måned og noen dager etterpå fikk eg en mail om eg ville skrive en produktomtale. Siden eg allerede hadde vært på tur med den og hadde både film og bilder sendte eg det inn –
og så vant eg! KULT! Dvs at klokka ble halv pris!! hehe

Vet akkurat hva eg skal shoppe, er noe stilig til meg og Hobbyrommet
og i morgen går turen ut til Elkjøp Sandnes 🙂 Woop Woop!

Men nå skal eg ut på kjøkkenet å lage dumplings for eg er ihjel sulten!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg