Flotte Detaljer – Strikkeoppskrift

Designet av Nathalie Bergeron

 

Det er sjeldent feil å strikke votter, kjekt med småprosjekter inni mellom 🙂 Litt usikker på om hele votten er dobbel, eller om det kun er cuff`n,spiller egentlig ingen roller for flotte er de!

 

 

Designet av Nathalie Bergeron

 

Selve vottene er strikket i tynn merino og den litt fluffy bretten eri Alpakka (suri) ja litt sånn fluffy 🙂 Egentlig en helt enkelt vott, men så er det de små detaljene da som “gjør” hele votten.
Vel, det er bare å fortsette å fylle den gaveboksen din!

Brindille Givrée
Bildene over
3 størrelser

* * * *

 

 

 

Jammen glad for at eg gikk en skikkelig god tur i går for i dag regner det….Eg kan være ute i mye vær, men regn liker eg ikkje så godt, virkelig ubehagelig å bli våt selv om eg kan bruke regntøy. I dag er planen å bare slappe av hjemme, kanskje eg svinger i gang en ny Give Away/Konkurranse i løpet av dagen? Har noen gaver igjen her som er klare til å flyt ut! Ellers har eg en stor dinosaur å perle! Jepp, har man dilla så har man dilla, sånn er det bare!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg