Flotte votter og lekre sokker – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Traci Scott

 

Er jo ikkje til å komme vekk i fra at årstiden me befinner oss i er Tilbehørets Årstid – Så mye fint og så mye kjekt
å strikke. Dessuten er jo alt av sånn tilbehør supre julegaver til de som trenger det – Altså alle! Det trenger jo heller ikkje være komplisert for å være en flott julegave, bare nevner det! Tenkt deg vottene over i forskjellige fargekombo`er, kan virkelig bli mange flotte!

 

MESQUITE MITTENS
Bildet over
En str – Dame Medium
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Lisa Schmidt

 

Her har du finsokkene ♥ Jøjje meg vettu! Pinne 2,5 og tilhørende garn,
det er bare å nyte og kose seg!

 

ARIOSE SOCKS

Str 36 – 42
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Altså, 1.nov og den første høststormen er så absolutt kommet på besøk! Alvooorlig talt!! Det virkelig herjer ute! Det er mor mi sin bursdag og eg hadde tenkt meg ned på graven med blomster….vet ikkje om det er så mye vits!?! Fikk beskjed om at gravsteinen skal opp denne uka, me så vel for oss at det ble til våren pga gradene eller noe. Her er det jo fortsatt høye temperaturer (13 i dag) så det var visst ingen problem. Mulig også en fordel at me kjøpte stein ganske fort. Ikkje vet eg, men er veldig glad for at me slipper å vente så lenge 🙂

Hadde tenkt meg ut en liten tur, om ikkje annet enn ned på posten med et par pakker – Drøye det litt for å se om det løyer! Det går unna med de Håndlaga Maskemarkørene, men det fortsatt flere igjen Hint-Hint 🙂 Det er litt Emaljerte igjen også. Supre gaver til f.eks Julekalenderen 🙂 Julekalenderen ja….
de må eg også tenke på denne månedene…

Jaja, eg får lage meg litt frokost og fortsette med glitteret…Arg!!

 

 

HA EN FLOTT
UVÆRSDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg