Førjulsgavene begynner å bli klar!

 

Ok, egentlig så er eg også ferdig med julegavene, men det er KUN for de det er veldig lite gaver som skal kjøpes. De eg har kjøpt ordnet eg kjapt, ryddig og greit på nett 🙂 Konkrete julegaveønsker er veldig greit kan du si!

FØRjulsgavene er noe annet, de tar fort mye mer tid, men du vet; Dette er sånn eg elsker å dille med 🙂 Blir nok flere slike “små”gaver fremover når eg starter med bakingen, men det er i allefall 1 uke til før det starter. Den første førjulsgaven går i posen i dag – Greit med hva som er gjort. En førjulsgave skal altså nytes FØR jul, så enkelt 😀

I denne pakken finnes det:

Eplesirup
Rips/Jordbær Sirup
Kokos Sirup
Eplegelé
Pære/Eple Marmelade
Gresskarmarmelade m/Chili
Gressmarmelade m/Ingefær

 

Sirupene kan brukes til så mangt: Lage gode drinker, smak i smoothie, nydelige til is og kaker – Eller rett fra flaska som Dib gjorde med Rips/Jordbær – Alt funker, smak og behag. Bare det nytes er det greit, liker man det ikkje? Gi det videre til noen som gjør. Marmeladene er excellent til ost og kjeks – Ååå det er bare helt nydelig! Du bør prøve 🙂 Det er mer enn nok tid å lage litt som du kan ha på lur i kjøleskapskuffa ♥

Nå tenker eg at det er på tide å rulle meg i seng, muligheten for at det blir en
laaang dag i morgen er absolutt til stede…

 

 

SOVE GODT!
Nattinatti

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg