Fortsatt på lista… Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Dager, måneder og ÅR går jammen fort for denne skulle eg jo strikke i fjor høst!? Hvor ble det året av?? Ble ingen kjole i allefall, men nå er den absolutt like HOT igjen…Har t.o.m garn, eller eg trooor eg vet hvilket eg ville brukt…kanskje…Liker godt PT3, eller Vams….hmm må kanskje føle litt på det når eg blir ferdig med RilleRuth 🙂 Ang RilleRuth er eg faktisk ferdig med vrangbort og er i gang med glattstrikken, det skjedde på Strikkefestivalen 😀

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Denne ser jo sååå komfortabel ut..Mmm skikkelig herlig! Etter eg at startet med alt annet av Hobby rykker stadig “gamle” prosjekt fremover i køene! Kanskje for at eg ikkje skal glemme de?? Mange køer etter hvert…

 

SUITS ME FINE DRESS
Bildene over
Str fra XS til XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Vet ikkje hva som skjedde i dag! Våknet halv 9 av alarmen POFF så våknet eg 10:40…Ble 8 t og 40 min med søvn det gitt! KAPUTT! Ble en del timer i huset i går også, ryggen var jo helt ødelagt da me startet i går og i dag er den helt….BLÆ! Det samme er beina! Jaggu godt eg kom på et morsomt perleprosjekt i går kwell som eg kan slappe av med! Ble noen svidde fingertupper, men har gjort det før så da går det sikkert greit denne gangen også! Vurderer sterkt å blande inn litt G L I T T E R denne gang! Det kan potensielt bli ganske bra! Får teste å se.
Den nye perleboka ser ut for å ta litt tid fra Bryne…det er jo ikkje så langt her i fra, men pr nu ligger boka
å venter i Lørenskog…Jadda neidaså.

Tror bare eg tar en heeelt rolig dag her på Hobbyrommet, har også gresskar som eg tenkte å skjære ut, skal også skjære opp, steike og koke noen også, men DET trenger eg ikkje gjøre før etter Halloween 🙂
Fikk da ferdig alle Snopeposene i går så de stå klar i en kurv 🙂

Har fortsatt Håndlaga Maskemarkører igjen, noen er utsolgt,
men nok å “ta av” 😀

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg