Frem med Restegarnet! – Her er DRØMMETEPPET helt Gratis!

Designet av Megan Faherty

 

Åååå dette må jo bare være DRØMMETEPPET, eller hva? Se på alt det gøye som er i teppet? Masse kjekt mønster og det er for det meste brukt Mosaic teknikken så etter dette teppet er du en uteksaminert ekspert!
Tenkt det du! Jammen ikkje verst 🙂 Eg falt så det singlet for dette og det kom jo nesten som bestilt
med tanke på hva eg gjorde med DETTE TEPPET i går!!

 

 

 

Designet av Megan Faherty

 

Strikkefastheten på teppet slik det er her er 18 m/20 row så det er bare til å strikket dobbelt av det som er for tynt!  I min verden tar det litt tiiid å strikke teppe, dvs; Starter du nå, ja så er det klar ved peisen sånn
ut på høsten en gang 🙂 ENJOY sier eg bare!

 

MAGIC DOUBLE FACE BLANKET
Bildene over
En størrelse

 

 

* * * *

 

Vettu ka eg gjorde i går da eg la meg?? Stappa ørene fulle av bomull!! Jepp, og eg sov neeesten som en drøm! Fikk i allefall mye bedre kvalitet på søvnen og eg føler meg ganske utsovet 🙂 Hvor de der øreproppene mine er blitt av vet eg ikkje, finner de garantert når det skiftes på seng 🙂 Det er virkelig på tide at Dib kommer seg på skolen igjen for da har han alltid øreplugger i lommene 🙂 hehe

Tja, sola skinner og terrassen er full av tørkestativer så eg skal rett ut der å brette etter på! Det er så herlig når me kan tørke klær ute! Sååå kan eg fylle opp skapet til Dib igjen og da han har IGJEN nok klær til å slenge rundt på gulvet, jadda, det der er blitt en sirkel….Circle of bad habits….

Men ok, eg må nesten bare komme i gang for eg har også en date med spisebordet!
Fikk ei ekse med lim hjem i går så i dag skal det forhåpentligvis monteres!! Men du?
Skulle du har lyst på litt nytt garn så svipper du innom HER 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg