Fyller tursekken med GARN og drar på tur!

 

Hadde alarmen på 8, men selv om eg la meg tidlig i går våknet eg ikkje før nærmere halv 10….Jaja, det skal være sol hele dagen og sekken er nesten ferdig pakket. Herr Sørensen sitter her utålmodig på skrivebordet mitt å slår med skistavene for at eg skal sette opp farten….Han har ikkje skjønt ennå at det faktisk ikkje er snø her….
bare snøklokker…sukk…

Gradene sier 8 og i følge Yr skal sola være høyt på himmelen helt til i kwell…Blir en flott dag! Det kan faktisk ikkje bli bedre! Tror nok Herr Sørensen og eg får en flott dag, me skal starte helt i nord ved Tungenes Fyr og så jobber me oss sørover så langt me rekker i dag så får me se hva som skjer på veien! Mye mulig at eg faktisk husker å Snappe i dag så dvs du kan bli med via Snapchat (vibbedille) som KAN være en fordel i forhold til Påske Quiz`n som snaaart kommer her på bloggen 🙂 Mye mulig den er klar allerede i kwell – Får sjå!

 

 

 

 

I går laget eg taco vettu, en liten feiring derane av Ali som hadde bursdag før helgen. Mega hadde medlemstilbud på jordbær så eg kjøpte noen pakker. Er ikkje såå glad i disse utenlandske bæra, men disse var ganske gode – Spesielt etter et dypp i sjokoladesausen!! Det skled ned noen liter med is også og ble en riktig så koselig kwell…

Vel vel, i dag er det tilbake til havregryn, magen liker seg bedre da og siden dette kan bli en lang dag er det også fornuftig. Kanskje eg skal ta med meg en liten termos med kaffi også? Gjør en “helaften” av det liksom…?

 

 

 

KOS DEG OG NYT SØNDAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Synd jeg ikke har / har valgt å ikke ha snap shat. Du som er så flink til å ta bilder og vise oss dine opplevelser. Ja noen skal jo være heldig med vært også. Det var ikke godvær her, men tørt da jeg klarte å lokke med meg noen ut for å delta i PåskereBys. Het 5 km men da har de vel svømt over elva. Endte på drøye 7 km. Gikk fra post til post, og fikk nye hint på hver post om hvor neste post var.
      Nå venter sofa og kaffe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg