G I V E A W A Y – En pakke vel verdt å vinne!

 

Tenkte at nå var det virkelig på tide med litt KOoOS her på bloggen! Av naturlige årsaker har det jo vært litt slow her den siste tiden, ja egentlig hele sommeren føler eg, men nå går me mot jul! Eller, først skal eg gjøre mitt beste for å nyte høsten – Min favorittårstid, ALL TIMES!

Eg er jo allerede i gang med litt høstaktiviteter på kjøkkenet, noe som betyr at eg garantert må en tur på Ikea snart…Trenger flere sylteglass (<—Dette er de beste syns eg, og nå trengs det litt påfyll for alle planene mine 🙂

Men ok, nok om det.…Nå er det Give Away! Unødvendig å si at eg gleder meg stort til Strikkefestivalen i år, det gøyeste blir faktisk å tilbringe helgen sammen med MocinaDesign – Sammen skal me ta festivalen med storm *ler* Det er jo aldri godt å si hvordan ting vil gå, samme hvor mye arbeid me legger ned i forkant betyr jo ikkje det at det blir suksess!?! Eg har i allefall til nå lagt sjela mi i det eg skal ta med meg og ikkje minst har eg koset med masse, nå er det kun innspurten igjen. Eg har plukket ut noen av mine favoritter som skal bli med og gir det vekk i denne Give Away`n – Muuulig det kan gi meg en aldri så liten pekepinn?? *flirer*

 

 

 

 

Dette er 100% håndlaget av meg. 1 Panda laget i Cernit og montert slik at du kan bruke den som nøkkelring eller veskepynt som eg gjør. 1 Strikkefisk, faktisk et genialt hjelpemiddel som eg aldri har fått med meg, men nå skjønner eg den! Et par med pinnebeskyttere, eller stoppere når du legger fra deg strikketøyet – Maskene vil ikkje kunne løpe av pinnen 🙂 Disse er også laget i Cernit. Til slutt er det et sett Raglanmarkører – Dvs 5 markører i et sett: 1 for start og nummer 1-2-3-4 der hvor fellingene/økingene skal være. Dette er små trekuler (8mm) som eg har “malt” tall på, lakket hver enkel kule for så å montert 🙂 Jepp, det er faktisk det eg holder på med i dag….

 

 

 

 

…dette er bare noen av kulene…Vel vel, koser meg eg!

 

 

 

 

Eg syns det er veldig greit å ha like og ikkje for store markører når eg strikker raglan,
kan fort blir mye når du trenger 5 stk i aktivitet.

 

 

 

 

Siden dette er en pakke rettet mot oss som strikker/hekler må det nesten litt garn i pakken også, ikkje sant? 3 nøster deilig Tjukk Fairytail (Alpakka) og 1 nøste PELS! Slapp av, det nøstet er Alpakka og ikkje noe juks. Det var DSA som solgte det en liten periode og eg fikk snappet til meg en del nøster, aldeles nydelig (og det kommer fra meg som vanligvis får frysninger av pelsgarn!!)

Ok, sånn…det var premien, hva må du så gjøre for å slå kloa i den? Hmm du kan begynner med å skrive en kommentar under dette innlegget her på bloggen. Som vanlig tar eg ikkje med kommentarer på Facebook, sånn er det bare. Fortell meg noe kjekt! Hva er f.eks det beste med høsten? Hva liker du best? Skal du f.eks på Strikkefestivalen her i Stavanger neste måned?

 

Tenker eg lar denne gå ut uke og trekker en vinner
LØRDAG 1.oktober.

 

HVIS eg skulle glemme det, minn meg på det hehe dagen går litt i surr + at på lørdag kommer Trym og Alma Sofie her, me skal male steiner ser du 🙂 Så uansett blir det ikkje trekning før på kwellen.
Nå skal eg fortsette med å montere RaglanMarkører.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

87 kommentarer
    1. De nøkkelringveskepynttingene liker jeg veldig godt, utenom dem så skjønner jeg ikke så mye, men jeg finner nytte i meget og mangt. Høsten.. fargene i skogen, balkongen vår med varmelampe og irish coffee. Innekos er jo det beste med høsten 😜😂

    2. Så generøs og gavmild du er.
      Høsten, etter JUL, min favoritt tid. Man kjenner allergien slipper taket og fargene brer seg rundt en. Deilig å gå en tur i frisk og klar luft og beundre fargespill, og friskt med en tur i regnvær, støvlene plasker ekstra godt på høsten i vannpyttene, til andre voksnes gremmelse og barnas glede.
      Men, i år blir det snaut med det, sitter her med skade i foten og turgåing er mer ork enn glede 🙁

    3. 🤩Elsker høsten, for da begynner det å bli mørkt og koselig å sitte inne og strikke. Og, det er koselig å strikke engler, nisser, kranser og lignende til julemesser/jul.😍🎅🤶

    4. Høst er inne tid og god tid for hobby og strikking . Reise kanskje på strikketreff i Stavanger, men har ikke bestemt meg ennå. Ellers skal eg være med på julesammstrikk med Vikinggarn🍁🍁😀

    5. Elsker høstkvelder med mye vær på utsiden! Et godt strikketøy og levende lys. Håper på mange slike kvelder utover. Men dem nærmeste dager og kvelder blir på Haukeland sykehus. Fuck canser!

    6. Beste er fargene og kunne slippe løs hundene i skogen :))
      Nummer to er krabbe under teppet og strikke litt
      Om jeg ikke skulle vinne selger du noe av dette evt ?

    7. Skulle ønske jeg skulle på festival – bor dessverre for langt unna.

      Det beste med høsten er ullklær, stearinlys og innekos.

    8. Jeg liker høsten best av årstidene, sitte inne å fyre i peisen, tenne lys og høre vinden ute, og ikke minst strikketøyet 🧶🧶
      Du legger ut mange fine oppskrifter så må sortere litt hva en skal strikke innimellom gavene som skal strikkes til jul 😉

    9. Så mange flotte ting du gir bort. Skulle gjerne vært på strikkefestivalen, men det blir litt for langt å reise. Nyter de fine høstfargene ute og strikketøyet inne.

      1. Høst er herlig. Elsker fargene ❤️. Elsker også blått forresten. Hadde blitt superglad for å vinne denne pakken! Ellers får jeg nøkkel til ny leilighet den 1.10. Det er jo kjekt😁🥰. Klem fra Trine

    10. Høsten er tid for innekos, krølle seg sammen under teppet med strikketøy og noe varmt i koppen🥰 Har veldig lyst å ta en tur på strikketreffet 🙂

    11. Hei på deg.
      Dette var jammen ein fin pakke. Sjølv sitt eg og strikker på ymse småstrikk som vottar,sokkar ,panneband ol. Alle desse småtinga skal vera med på ein digitalbasar ganske snart. Basaren er for å dekka vidare kreftbehandling for sonen min som bur i Wales.Så denne hausten er både strikkelista og hovudet ganske fult. Garn og tilbehør får ein velaldri for mykje av. Lukka til med strikkefestivalen.

    12. Så nydelig givaway! Krysser fingre for at det blir min tur denne gang.

      Jeg er egentlig en person som kunne ha hatt sommer hele året. Eller….egentlig vår og sommer om hverandre 😀 For våren er jo årstiden man bare går og sprudler og gleder seg til sommer som er rett rundt hjørnet.

      Vel, det er jo ganske fint med høst også, jeg må innrømme det. Men vinter og snø kan jeg godt spare meg for. Det er bare i jula det er fint med snø…hehe….og høsten og vinteren er jo fine årstider man endelig kan bruke alle ullplaggene man strikker seg 😀 😀

      Skulle gjerne vært innom strikkefestivalen, men det blir for langt unna, dessverre

      1. Flott giveaway 🤩
        Høsten er min favotitt årstid🍁 Da kan jeg sitte under teppet med masse stearinlys og strikketøy ❤️ Og sitte å planlegge de siste julegavene som skal strikkes🎁 I tillegg bruker jeg å skrive lister og planlegge resten av julegavene som jeg skal lage selv her hjemme mens jeg koser meg🥰 Håper du får solgt masse på strikkefestivalen😉
        Høstklem sendes❤️

    13. Så fint det skulle vært å være på strikkefestival, viss bare ikke Stavanger hadde vært så usentralt…..
      Det er noe spesielt med fargene om høsten, med de blikkstille vannoverflatene (av og til!) og alt rundt som speiler seg i vannet – utrolig vakkert, og bare på denne tiden av året.

    14. For en flott give away 😍 Høsten er den beste tida i året, foruten jula da. Det fineste med høsten er alle de fine fargene, og ikke minst, at vi får det mørkt om kveldene igjen (bor helt mot nord med midnattssol om sommeren) For da kan vi ha levende lys ute mens det fortsatt er varmt ute ❤

    15. Mye flott du har laget til Strikkefestivalen, skulle ha likt å se det live, men er litt langt unna for meg og, ønsker deg lykke til og håper at den blir en suksess🙂 Godt å ha noe å putle med når kropp og hode er slitent etter den tida du har vært igjennom. Høsten er flotte farger ute, med håp om noen fine dager, er det pissregn slik det er her i dag, er det deilig å sige ned i sofaen under lappeteppet med et strikketøy eller noe annet håndarbeid og kikke på TV eller høre på lydbok🙂 Fordelen med hobbyer er at man har noe å finne på hele året, kjede seg er et begrep jeg ikke vet betydningen av🙂🙂

    16. Om høsten tar jeg fram stearinlysene igjen og koser meg med strikketøyet i skinnet fra dem. Fantastisk mye kult du lager! Lykke til på strikkefestivalen 🤗

    17. Høst ja. Det betyr male vegger og komme i orden på hobbyrommet. Hadde flaks og kom over nydelig parkett som ble lagt ferdig i går. Så blir det å legge ut alle halvferdige arbeider og gå løs på den i ly av høstmørket. Men hva er en strikkefisk?

      1. Det beste med høsten er alle fargene, den friske og kjølige luften. Turer i skog og mark. Stearinlys og mer strikketid. Lykke til på Strikkefestivalen. En fin og god høst ønskes deg og dine.

    18. Nok en flott GIVEAWAY fra deg 😊. Høst – og jeg er allerede i gang med å produsere julegaver 😎. Må starte tidlig når barnebarna skal ha hjemmelagde klær ferdig til desember 😂. Kjekt å ha noe å holde på med når nettene blir lange og mørket setter inn osv. Hvis jeg kan komme med et lite tips; jeg bruker alltid en blå «ring» for å markere start på omgangen, de andre ringene varierer i fargen alt etter hva jeg finner i farten. Hvis du maler den kulen som markerer starten i en farge slipper en å lete etter tall på kulene hele tiden. Det hjelper i alle fall meg 😅.

    19. Dette kunne eg også bruke, kstra stas når det er håndlaga av deg. Hausten er ikkje min favoritt, men gjer så godt eg kan, med fyr i omnen, stearinljos på bordet – og alltid ein fargerik bukett og sjå på. Sit i sofaen med strikketøyet og følger med på travle småfuglar som finn mat på verandaen….Stavanger er altfor langt unna dessverre, ellers hadde eg vore der.

    20. Jeg elsker alle årstider og dermed også efteråret med alle naturens fine farver.

    21. Å høsten betyr soppsanking, perling og masse strikketid. Sitte inne å kose seg med en go’lydbok mens pinnene går. Skulle gjerne hatt en tur på den strikkefestivalen men har ikke pass til mlne søte små firbeinte. Håpe bare det kommer noen go’biter på bloggen etterpå.

    22. Det beste med høsten er at da starter ullsokksesongen, jeg er som kjent flinkere til å bruke ullsokker enn å strikke dem. Må vel slite meg gjennom årets obligatoriske tre par i vinter også. Min masterplan er å strikke ett par til hver av oss tre hver vinter, da må det jo bli et bra lager etter hvert?
      Skal nok dessverre ikke på strikkefestival, Stavanger er alt for langt unna sånn som helsa mi oppfører seg for tiden, derfor hadde det vært ekstra stas med litt stasj og garn 🙂

    23. Så mye fint du lager og som vi også kan få kjøpt. Takket være deg så har jeg lurt mannen min til å booke på rett hotell syrikkefestivalen og straks var billetten i boks 🙂
      Jeg elsker høsten med lys inne, strikketøy og lydbok på øra. Skulle bare hatt flere sånne kvelder enn det jeg har nå.
      Vi ses.

    24. Høst betyr skalldyr, kos, strikketøy, teppe, puslespill ullklær på tur, de fineste fargene og mer boklesing 😊

      Eg må innrømme at eg er smått misunnelig på hobbyrommet ditt. Det kribler i kreativiteten når eg ser alt det flotte du lager.

    25. Høst er innetid med tente stearinlys en stor god kopp tee og ikke minst strikketøyet.

    26. Høsten er fin med masse gode grønnsaker og god mat.Godt med noe annet enn grillmat.Ellers er jeg veldig glad i å strikke hele året men i år har jeg en ekstra god grunn for nå må mormor strikke gode varme klær til barnebarnet på 4 måneder.Det er jo så kjekt 😊

    27. Høsten er for meg ei tid med ro til litt innendørskativiteter. Jeg kan planlegge jul og alt som hører med. Alt faller liksom på plass når høsten kommer😀

    28. Høst er farger, klar luft, innhøsting i hagen.,stearinlys og fyr i ovnen. Koser meg. Strikker, hekler og syr…. Julgaver og bare kos. Strikkefestival vert de ikkje men julemesser håper eg de vert. Llitt langt fra Stavanger, men tru ikke at jeg ikke hadde likt å vere der. 😃

    29. Høst er innetid og kos. Og tid til håndarbeide.
      Denne høsten er litt spesiell for meg. Etter nesten ett år med kreftbehandling, er jeg nå ferdig med behandling og erklært frisk.
      Så denne høsten blir ekstra god.
      Så herlig pakke du gir bort.

    30. Du er så flink til å inspirere, og spre glede🤗Høst for meg er fine farga, og mørke kvelda med levende lys. Tid for strikk og maling og varm kakao m/krem

    31. Hausten er berre FLOTT med klar luft og vidunderlege fargar. Når det ikkje er regn og gråvær – men då er det kjekt å sitja inne foran peisen med eit strikketøy.

    32. Hei 😊

      Høsten er en fin årstid 😊 pledd, strikketøy og en god kopp te er aldri feil, og ikke minst åtene et lys eller tre. Jeg har ikke bestemt meg helt ennå, men mulig jeg tar turen over fjorden og kommer på strikkefestivalen. Håper du har laget rikelig slik at noe blir lagt ut for salg her. Må få meg en strikkefisk jeg også.

      Håper du får tid til å strikke litt også 😜 ha en fin hobby uke

    33. Det beste med hausten er den klare lufta, dei flotte fargane og Siddis Brass i Stavanger første helga i november 🙂

    34. Så flotte saker du lager! Høsten er ei koselig tid med flotte farger i naturen! Deilig med en kopp varm sjokolade med krem og ei god bok og gjerne stearinlys🥰

    35. For en flott premie!
      Jeg liker høsten for da går tempoet litt ned og jeg kan bruke masse tid på syrommet eller med strikketøyet.

    36. Høst er min favorittårstid. Det er tid for innekos med levende lys, strikketøy og lydbøker.

    37. Nydelig garn, – takk for at du gir bort!😍👏
      Høst er bare kos, uansett vær -nydelige farger i fjellet, tenne lys, spise eplekake, tenne i peisen, lese bok og gjøre håndarbeid med mykt garn😍Strikkefestivalen i Stavanger er litt langt unna, men ville gjerne vært med🌞Klem til deg i kvelden❤

    38. Høsten er herlig med flotte farger og klar luft. Regnvær og vind, tidligere mørkt om kvelden. Kos i sofaen med tekopp og håndarbeid. Juleforberedelser. Masse kos :-). Morsomt å se alle ideer du har til Strikkefestivalen. Delikat innpakning frister. Krysser fingrene for salget.

    39. Det beste med høsten er fargene!! 🍂🍁og å tenne lys 🥰 Eller sånn som æ har gjort no, tenne opp i bålpanna i den flotte kvelden vi har her. 🙏 Skulle gjerne ha vært på i Stavanger på strikkefestivalen, men det er litt langt å reise fra Trøndelag 😅 Ha ei fortsatt fin uke 😍

    40. Så fin gave du gir bort. ❤
      Høsten gir så nydelige farger i naturen. Om kvelden er det koselig med varme i ovnen og masse telys. Og best av alt, strikking. Det går mot jul. ☺ (julegaveproduksjon)
      Blir ikke strikkefestival i Stavanger nei. Jeg bor i Trøndelag.
      Lykke til med festivalen! Håper du får masse salg! Du er superflink!

    41. Noe kjekt? Fikk vite at jeg skal bli bestemor igjen, det er ihvertfall veldig kjekt for meg😊, og vi gleder oss veldig til barnebarn nr 2. Nr 1 har allerede en stoor plass i våre hjerter og han gleder seg stort til å få en lillebror💙

    42. Kjempekjekke ting å vinne 😍
      Høsten er ei fin tid. Deilig å komme inn etter våt og vindfull tur. Nydelige farger ute. Tenne lys og kose seg med en god kopp te ☔️🌬🍁🍂

    43. Det er herlig naar det blir lit kaldere etter den varme sommeren, da koser jeg meg med strikkinga ved peisen og kaffe.

    44. For en flott giwe-away🤗 Det beste med høsten er strikketøy, levende lys, kosete hund og peiskos!
      Og alle de flotte fargene ute da🍁
      Lykke til på festival, det blir dessverre litt for langt unna for meg🌸

    45. Jeg beundrer kreativiteten og effektiviteten din. Du har produsert sykt mye fint. Skikkelig kjipt at jeg ikke skal på festival😕 Satser på litt rester her inne😁
      Hva kan man ikke like med høsten? Det er vel alle hobbyglades favorittid😄 Å nå må jeg prøve ut diverse måter å bruke epler på også, takket være ei som deler sine mange innfall og utfall😄

    46. Du lager så mye fint.
      Elsker høsten med de mange fine fargene den bringer med seg. Blir noen fine fjellturer for å nyte da.

    47. For ein flott strikkepakke du har laga til😍. Haust er for meg
      meir innetid med stearinlys, god te og strikk i flotte fargar medan vind og regn piskar på ruta, som det ofte gjer her😊
      Flotte ting du har laga til strikkefestivalen i Stavanger, diverre for langt unna for meg. Lykke til med salget, men håper du kosa deg uansett🥰

    48. Skulle gjerne vunnet noe sånt! du både lager og deler så mye fint og jeg har blitt en fast følger og må jevnlig sjekke innom om du har delt noe lurt, enten som du driver med eller som du deler fra andre.
      Gleder meg over høsten, fargene og den kjølige luften som gjør at det blir litt lettere å sove fremover. Og deilig innetid med strikking.
      lykke til på strikkefestival, sku gjerne vært der og fått kjøpt meg både det ene og det andre.

    49. Høsten er fin på mange måter. Det er absolutt mye kos i tente lys og strikketøy.

    50. Eg og liker høsten best🍁. Da blir det ekstra strikketid, og tenne gjerne noen telys. Har fått med meg noen tidligere arbeidskolleger til å være med på strikkefestivalen. Gleder meg 😃

    51. Høsten er den beste årstiden, fine farger og tid til masse hobby og forberedelser til julemesse.

    52. Det viktigste først. Her var det mye flott. Synd Stavanger er litt for langt unna, men har du noe igjen etterpå, så blir det bestilling fra meg.
      Høsten er min tid. Liker at det blir tidlig mørkt. Hvorfor vet jeg ikke, for jeg elsker jo sommervarmen. Noe med lange rolige kvelder med lys og varme i ovnen?
      Klem fra Liv

    53. Liker høsten med flotte farger, både på trær og i solnedganger. Når mørket senker seg og det blir kjøligere, og strikketeppet som en ikke ble ferdig med før sommern kan hentes frem og gjøres ferdig. Kommer meg ikke på strikkefestivalen, men håper at det blir mulighet for restekjøp.

    54. Jeg liker høsten, om vi har fint vær😉 men der jeg bor er det mer vanlig med regn, regn og regn! Men en annen ting med høsten jeg liker godt, er at butikkene fylles med lammekjøtt, og det liker jeg veldig godt😁
      Stavanger er nok alt for langt unna, dessverre

    55. Liker høsten med alle sine vakre farger. Sola står lavt på himmelen, og varsler om mørketida som er på tur. Flott tid for innearbeid, for det meste strikking.
      Ha en fin dag.
      Drude

    56. Høst er opplegget og nye planers tid! Juletanker og små forberedelser. Litt grundig husvask før mørket kommer. Alt i små porsjoner så det ikke «tar rotta» på meg! 🤗

    57. Der beste m høsten er alle fargene i naturen. Dagene blir kortere og det betyr høstkos inne med tekrus, garn, strikkepinner og heklekrok. Herlig tid og snart jul.

    58. Det beste med høsten er de fine fargene og at en kan tenne lys og kose seg mer inne med hobbyer. ønsker deg en fin dag 🙂

    59. Nydelig premie. Jeg er imponert over alt det fine du lager og dine ideer inspirerer. Skulle gjerne vært på Strikkefestivalen, men bor litt langt unna. Høsten, nydelige farger i naturen. Være ute og nyte godt vær (når vi har det) plukke tyttebær😊i år er det masse bær. Veldig glad i håndarbeid, men får for lite tid til det.

    60. Hei. Det beste med høsten er å fyre i peisen til frokost, lekre farger ute, passe kalde dager og at det er helt innafor å koooos seg inne! 🍁 Flott give-away som hadde vært artig å vinne. Hilsen Birgitte

    61. Lika så godt fargane om høsten🍁🍂og den klare luftå samt innekos å strikk🌞blir nok ingen festival i år då eg har jobbehelg🙂

    62. Høsten er nok ikke min favoritt, men jeg er glad i årstidene og endringene i livsstil de medfører. Jaaaa, jeg skal på strikkefestival og finne smågaver hos deg. Gleder meg allerede 👏🤗

    63. Sommeren er min yndlingsårstid , men det er masse fint med høsten også. Alle de fine fargene. Lange kvelder med strikketøy og tente lys.
      Nydelig give-away
      Blir for langt å dra til Stavanger i år, da det har vært så mye som harforegått i høst. Og helgene er gult opp ut oktober☺️

    64. høstn e for mæ ei magisk tid, fargan endra sæ, d bi mørkere på kveldan, man kan gå tur på fjelle utn innsekta, hodelyktur når d e mørkt. tenn telys inne, ullundertøy, tykke læsta (ullsokka), fyr i ovn. høststorm etter høststorm, bærplukking, kaldere på natta, pledd i senga, å et perfekt vær te å ta i bruk alle ullgensran man har strekka. høstn e magisk!

    65. høsten et utrolig hærlig med alle fine farger som kommer😊 ekstra kos å sitte inne å strikke når mørket et kommet med tente lys og en god kopp te😊🍁

    66. Så utrolig flott gave!!😀
      Jeg er dessverre ikke noe høstmenneske, joda ser de flotte fargene og bruker tiden til innekos, og prøver også å være mye ute,…MEN…, høsten er for meg litt tung og vemodig. Når lyngen blomstrer, føler jeg litt tristhet…vanskelig å forklare hva som skjer.. Ja, ja må jo bare gjøre det beste ut av det,, familie og kos, lese, håndarbeid….♥️😀

    67. Elsker høsten…. Denne fine tiden hvor luften blir klar og alle de fine fargene. Disse fargene er mine farver, både i interiør og klær. Da kan man lukke døren med god samvittighet og kose seg inne med fyr i ovnen, levende lys og strikking…. En herlig tid!

    68. Du er så gavmild 🙂 Høsten er best med innekos, fyr i ovnen og masse strikk. Dessverre litt langt til festival i Stavanger, men ønsker deg masse lykke til !

    69. Finnes det noe bedre enn høsten, ideene strømmer på. Timene strekker ikke helt til. Mange prosjekter på gang når regn og blåst uler rundt hjørnene. Turer når sola stikker fram og viser blader i alt fra grønt til mørke brunt. Kjempevakkert og gir ny inspirasjon og overskudd.

    70. Høst, fine farger ute, friskt i lufta, mørkere om kvelden og strikkegleden har tittet innom 😉

    71. Det beste med høsten er den friske luften og alle de nydelige fargene. I tillegg til muligheten for å sitte under teppet i sofaen og strikke og kose meg.

    72. Høsten er definitivt min favorittprstid. Fantastiske farger, lufta føles “friskere” enn om sommeren og det er mye lettere å sove for meg som har en termostat som er helt ute å kjøre.
      Hadde jeg bodd nærmere ville jeg kanskje dukket opp på strikkefestival, men er sikker på at du gir oss et referat når det passer

    73. Hyggelig med give away😊. Jeg liker høstens flotte farger og klare luft. Liker best å tenne levende lys inne når det er mørkt ute.
      Skulle gjerne kommet på strikkefestivalen, men jeg bor alt for langt unna, på Østlandet.
      Kos deg på strikkefestival, så kanskje der blir igjen noe som selges på bloggen. Det er lov å håpe 🙂🥰

    74. Noen stikkord for at jeg er så glad i høsten:
      🍁 Nydelige farger i naturen.
      🍁 Høststormene som tar tak i veggene, mens regnet høljer på ruta.
      🍁 Fyre opp i ovnen når det er kaldt ute.
      🍁Tidlig mørkt om ettermiddagene og kveldene.
      🍁 Se på gode serier på tv’n om kveldene.
      🍁 Strikking av større prosjekter og mer i ull enn det er når det er vår og sommer.

      Håper alle dine følgere i Stavangerområdet drar på strikkefestivalen og kjøper masse av alt det fine du har laget 😀 Vi skal hjem til Trøndelag i høstferien og da skal jeg strikke masse! God høst 🧶🥢💜

    75. Høsten er fin – liker høsten. Håndarbeid og te-tid. Fine farger på trærne også. Strikkefestival på meg blir det nok dessverre ikke, det er altfor langt unna.

    76. Det beste med høsten er de fine fargene i skogen, den klare luften og nordlyset som pynter himmelen.

    77. Er imponert over kreativiteten din, og alt det fine du lager!
      Det beste med høsten er alle de fine fargene ute i naturen, koselig samvær med venner, stearinlys, strikketøy, varm drikke, ullgensere, pledd og fyr i peisen.

Siste innlegg