Ganske Eventyrlig – Strikkeoppskrift

Designet av Lucy Neatby

 

Absolutt lekker! Eg kan se at noe kanskje syns det er litt spesielt? Men, HALLO!? Alle liker me litt forskjellig, men denne gikk rett hjem hos meg 🙂 Det som gjør den ekstra spennende er at den kan brukes begge veier og da blir det motsatt på fargene. Hvorfor? Jooo fordi denne er dobbelstrikk! Superspennende! Å ja, eg har testet ut dobbelstrikk, gikk ikkje sååå bra første gang, sleit med å skjønne HVORFOR, men når eg knakk den koden gikk det veldig fint 🙂 En skikkelig GØY måte å strikke mønster på.

 

 

 

Designet av Lucy Neatby

 

Om du skulle ønske å strikke den i akkurat disse fargene så er det en mulighet til å kjøpe en KIT Her Inne, da får du oppskriften + garn sammen 🙂 Ellers? Forhold deg til strikkefastheten og bruk det garnet du har og liker best 🙂

 

NOMAD DK COWL
Bildene over
Str? Passer de fleste

 

 

 

* * * *

 

 

I dag er eg kaputt, men kaputt på en god måte!
Eg har rasket nesten hele det store bedet til mor mi og jaggu var det på tide!!

 

 

 

Som du ser er det ganske så gjengrodd! Bedet fortsetter også ut av bildet til venstre hvor den er en stor sving.
Den svingen var smekkfull av Perleblomstert som eg klippet helt ned og etterfylt med hele 3 sekker jord. Ellers har eg tatt halve bedet på tvers + litt til (Nedre del altså). For å si det sånn så var den brune dunken hos mor mi tom da eg kom og stappfull da eg gikk. Skal ta en dag til over helga og da skal eg også hente med meg flere jordsekker. Skal legge ut bildet når bedet er ferdig 🙂

Nå skal eg bruke de siste dråpene med energi å gå ut å vanne på terrassen!
Beina er ganske kaputt kan du si.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg