GIVE AWAY! – Premien er 4 kg garn!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Som du muligens fikk med deg i DETTE INNLEGGET var det feil farge på dette stoffgarnet i forhold til det eg skulle hekle og strikke. Derfor står eg fritt til å gjøre med disse akkurat som eg vil (fniser) Garnrommet mitt er jo rimelig fult så da håper eg at noen har lyst på disse nøstene? Dette er en TUNG Give Away *ler* Hvert nøste veier ca 1 kg, ja det er søren ikkje rusk. Tok et kjapt klikk inne på Post.no og det er som du sikkert vet
ikkje billig å sende noe. Så da må det bli som dette:

 

Hvis du bor for langt vekke til å svippe innom meg å hente premien, eller at eg kan levere det til deg så må du selv betale frakten om du vinner. Da er det muligens like greit å bare klikke deg inn HER å kjøpe 4 stk i akkurat den fargen du virkelig ønsker 🙂 Dette er selvfølgelig helt opp deg selv for eg kan med glede pakke og sende. Håper ingen syns eg var kjip nå?? Eg betaler gaaanske så mange kroner i året for å sende ut premier fordi eg velger å få alle premier tilsendt slik at eg kan få de fort avgårde til vinneren(e). Det kan noen ganger ta litt tid når en sponsor skal sende for de har mer enn meg å styre med 🙂 Dette er selvfølgelig mitt valg som eg gjør med glede 🙂

 

 

 

Premiene blir slik som dette:
2 personer vinner 3 lyse og 1 blå spole med deilig Stoffgarn! De lyse er heeelt lys isblå med et minihint av mintfarge og de blå, ja de er blåKongeblå er vel muligens riktig navn? Eg liker dem begge 2, men med tanke på alt arbeidet det tar med det eg har planer om ønsker eg jo at fargene skal være riktige. Det er allerede en ny pakke på vei til meg med RIKTIGE farger ♥ Det er det eg sier; Rito både leverer OG handler! Skikkelig bra service 🙂

 

 

 

 

Med 4 kg kan du hekle ei rimelig stor matte f.eks eller et lite hav med kurver, vesker, gryteunderlag, grytekluter, potteskjulere, eller kanskje du vil knyte makramé til utestua? Ja hva vet vel eg, du kan bruke det til MYE og det er sterkt, veldig sterkt! Kanskje du vil ha noen tøffe store puter? Det finnes ingen grenser bare en haug med muligheter 🙂 Så hvis du har lyst på dette skriv en kommentar under innlegget her. Kommentarer på Facebook tas ikke hensyn til. Skriv gjerne om du vil betale porto og få det tilsendt eller om du vil hente det/får det levert 🙂

Da er det bare å ønske LYKKE TIL!
Eg trekker 2 vinnere allerede på fredag så her gjelder det å være kjapp 🙂
Her kan du sjekke ut dette garnet—> DAHLIA STOFFGARN

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

33 kommentarer
    1. Ååå men du e nå jille🤞har en sønn i Stvg så svipper gjerne innom og henter om vinnerlykke er med meg🤩
      Ha ein goe torsdag😊

    2. Jeg synes det var en generøs gave selv om vinnerne må betale portoen. Vil ikke være med i trekningen, da det bare ville bli liggende å gi meg dårlig samvittighet. Nok halvferdige prosjekter liggende.

    3. Det hadde vært flott å vinne. Da kan eg hekle noe😀. Eg bor på samme plass som deg😍.

    4. Skulle gjerne ha prøvd meg på en matte i dette garnet🤩 Har en snill sønn i Stavanger om lykken står meg bi🍀

    5. Dette var flott 😃. Vil hekle meg en matte tror eg, nydelige farger. Som du vet☺️så kan eg henta hos deg ❤️

    6. Ååååå ja takk. Hadde blitt teppe til lille Dronning Tussi, å jada går an å bruke blått til dronninger også 😂😂😂. Hun er en 4 år gammel Yorkshire terrier Biwer gold dust

    7. Og selvfølgelig betaler jeg porto hvis Dronninga i huset vinner 🙂👍

    8. Wow 😲
      Min mor elsker de fargene, så det hadde vært fint til å lage julepresang av til hu! ♥

      Betaler selvfølgelig gjerne frakt hvis jeg skulle være så heldig!

    9. Har planer om å lage kattehule så desse hadde vært supre. Har planer om en tur over fjorden så kan hente 😊

    10. Hei, jeg blir gjerne med, spennende å prøve ut et nytt garn! Jeg bor i Stavanger 😁

    11. Så snill du er!!
      Er det ikke mulighet for å få byttet det?

      Skulle jeg vinne, svipper jeg innom og henter. Planlegger. En tur sørover, så det skulle gå bra

      1. I teorien jo, men det koster mer å sende det i retur enn hva nye koster ( sånn ca sikkert) Eg har jo 10 kg totalt og det skal til utlandet 🙂

    12. Det hadde vært kjempegøy å vinne noe for en gangs skyld og om jeg gjør det så skal jeg med glede betale porto

    13. Sitter ikke med noe stort lager.Men har så æ klare meg. 😂 Ble kvitt endel restegarn,p.g.a lekkasje.Men det flire æ bare av.Åsså fikk æ rydda. 😂 Lykke til,til de som vinner. 🙂

    14. Alltid gøy med nye prosjekter, så jeg prøver vinnerlykken!
      Bor i Stavanger, så kan hente hvis jeg skulle være så heldig å vinne.

    15. Har stort lager, men alltid plass til mer. Reiser forbi på vei til Sørlandet om to uker.

    16. Alltid kjekt med nye prosjekt🤩. Jeg bor i Stavanger og hvis jeg er en av de heldige så kan jeg hente selv😉.

    17. Dette garnet kunne jeg ha heklet mye fint til den innglassa terrassen min ☺️ Bor i Stavanger så ingen problem med å hente.

    18. Det var litt av en gave🧶!
      Betaler gjerne for porto. Hadde jeg bodd nærmere enn de ca 7 timene jeg ville trengt for å kjøre til deg🚙, hadde jeg svippet innom😄

    19. Veldig flott gave!
      Har bare heklet tepper av bestemorsruter så hadde vært gøy og prøvd å hekle noe annet f.eks.: kurver.Fargene passer godt til campingvogna vår.
      Bor på Lura så ikke problem å hente selv.
      God helg 😊

    20. Hei, eg deltek ikkje denne gongen, men ville berre seie at heretter kan alle vinnarar betale portoen sjølv, ikkje berre denne gongen! Det skulle verkeleg berre mangle, du gir vekk så mykje fint <3

      1. Nei det er ikkje nødvendig 🙂 Men akkurat denne gangen er det som sagt en veldig tung Give Away og da syns eg det blir mye med ca 400 kr i porto bare “sånn” hehe 🙂 Men takk for omtanken 🙂

    21. Nok en fin GIVEAWAY fra snille deg. Fargene hadde passet bra på badet hos datteren min, så da må jeg evt lære meg å hekle 😅. Kan hente det hos deg hvis jeg vinner.

    22. Hei. Håper jeg rekker å være med på denne!! Klart jeg betaler frakt hvis jeg vinner!!
      Forresten har nesten alle avleggerene av eføy funnet seg til rette ute i veggen hos oss. Håper bare de overlever vinteren.

      God helg!!

      1. Så gøy! De kommer nok til å klare seg. Du kan jo pakke avispapir over de før snøen kommer 🙂 Våren etter eg plantet vær skjøt de ut til alle kanter og det er helt sykt hvor mye de har vokst på den korte tiden egentlig 🙂

Siste innlegg