Gjett hva eg skal i dag!

 

Altså…Bjørka har knupper og snøklokkene ligger i tepper…selv om det kun er et par grader kjenenr eg sola varmer! Om ikkje dette er vår altså! Hadde i grunnen tenkt en hviledag i dag, men våknet halv 10 av mld fra søs, turen går ut på stranda i dag sammen med Alma Sofie! Me hadde oss en tilsvarene tur i fjor og det var helt herlig! Kanskje eg rett og slett skal droppe ullongsen? Gjorde det i går da me spilte discgolf, litt kaldt,
men i dag er det jo sol på hele himmelen!

Hadde tenkt å “snakke” litt om DETTE i dag, men eg kjenner at eg orker ikkje starte dagen med det…Talte antall mail før eg la meg i går…273 stk…og det tikker fortsatt inn...Har også fått en hel masse på messenger…
Eg har spurt flere OM de har LEST innlegget, ja det har de og det neste de spør om er:
“Skal eg bare skrive adressen min her eller skal eg sende den på mail?

Tja, tenke det er like greit å bare ta seg en tur ut i sola 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg