Morsom Søndag

 

Siden eg har hatt ei rimelig aktiv uke med noen mil i beina hadde eg bestemt at denne søndagen skulle tilbringes i pysjen…Men så vettu, MIDT i den noe sene frokosten min ringer Amira….Om ikke eg ville bli med henne og Eirik å spille Discgolf…!?? Om eg ville hva!? Tja, tenkte meg om og kom frem til: “Hvorfor ikke?” Husker jo eg syns det var gøy da me holdt på ute på Solastranden i 18 pil og bue – Dessuten er det jo en kjekk form for trim 🙂 Kjapt fortalt så kom de å hentet meg og me dro ut til Lundehaugen Ung.Skole hvor det er en bane. For meg som var helt fersk var jo dette en grei bane, ikke giga svær – 9 kurver og alle innenfor en grei avstand. Det finnes jo baner som virkelig er svære så eg sa eg ville bli med på en sånn
stor en i sommer, da blir det som å gå en lang tur til slutt 🙂

 

 

 


“Hei!! Den går jo feil vei!?!?”

 

 

 


Nå eller aldri….

 

 

 


Denne bør jo være enkel…“problemet” er jo at disc`n noen ganger går “feil vei”!

 

 

 


1-2-3….

 

 

 


…og SWOSSSJ….Den gikk nå i det minste i riktig retning, men hadde ingen forhåpninger om at den skulle treffe kurven…Det ble en hederlig 3.plass på meg….men, KUN 2 poeng bak 2.plassen…Ingen overraskelse at det var Eirik som vant, ja for han er som proff å regne….! Men?
Det var kjekt og eg blir nok med en annen gang også.

 

 

 

 

Bra jobba å gå så pass langt på en liten bane, men sånn går det vel når disc`n noen ganger går i hytt og pine 🙂

Nååå er pysjen på igjen og eg tenker å fortsette med strikking og serie…At mailen, messenger og tidvis kommentarfelt KOKER velger å overhøre…Eller, mobilen er lydløs da. Vinneren var ganske kjapp med
då gi lyd fra seg så får alle de andre som IKKJE leser innlegge slåss om “smulene” som ikke finnes….
*Rister oppgitt på hodet*

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Discgolf, ja. Har prøvd meg og det var ingen høydare. Men man får jo trim da, og litt latter i frisk luft.

    2. Vi har en slik bane rett nedenfor oss, er alltid noen der, men ikke prøvd selv, vet jeg bare ville blitt irritert, og DA er det ikke noe gøy 🙈😂🐰

    3. Discgolf spilte æ i sommer sammen med barn og barnebarn. Kjempegøy!! 🤗 Småregn og knott ble glemt mens vi strevde for å komme oss til kurvene gjennom skogen. Ble mange “lekre” kast,ja 😅😅 Artig læll ☺️ Får henge mæ på ungdommene igjen når det våres litt mere her i Trøndelag 👏
      Og æ greide ikke å la være å kommentere på Facebook 😅 Omatt og omatt, og ommatatt 😂
      Ha en fortsatt fin kveld 🤗

Siste innlegg