Glad i lappetepper? -Denne bør du plukke med deg!

Designet av Paula Reis

 

Om det skulle være noe som skårer høyt på tidsløst design innen håndarbeidsverden må det være Granny lapper, eller hva? Fra tidenes morgen er det blitt heklet grannylapper i alle varianter, men likevel blir man automatisk begeistret når en NY lapp nok en gang popper opp! Det finnes millioner (<—lett overdrivelse) av grannylapper, men eg blir like imponert hver gang og faller pladask for fristelsen…Det er noe virkelig fredfullt, koselig
og skikkelig kjekt ved å hekle slike lapper…Mmm

 

 

 

Designet av Paula Reis

 

Her har du altså muligheten til å plukke med deg en lapp som med tiden kan gi deg et skikkelig herlig sommerteppe! Alle lappene trenger ikkje være med en blomst, neida, en lapp her og der er nok og resten kan være plain 🙂 Velg alle sommerfargene du liker og det vil bli så bra så!

 

 

GRANNY FLOWER SQUARE
Bildene over
Garn og nå bestemmer størrelsen

 

 

 

* * * *

 

 

 

Åååå eg GLEDER meg til i morgen! haha Da skal etter all info Google Analytic igjen oppstå i ny versjon! Eg pleier egentlig aldri nevne mine egne listeplasseringer/resultater fordi eg syns det er kjedelig å lese om når andre klager på at “ting” ikkje funker….Lenge siden mine registreringer har funket, noe som igjen gjenspeiler seg på den etter hvert så berømte Topplista…GA klarer rett å slett ikkje fange opp alle mine flotte besøk, Facebook registrerer flere besøk enn det GA klarer, det skulle jo ikkje vært mulig!?! Men, i morgen altså…Da blir det andre boller *ler* Om eg ikkje skyter i været er det uansett alltid kjekt når ting og tang som tall stemmer på diverse platformer 🙂 Eg har “forhåndsregistrert” bloggen for overgangen til nytt GA området så dette blir jo spennende….eller ikkje

Uuuansett, det fredag og det er HELG! Siden Ali tok seg en luftetur på butikken i går utgår den vanlige ukehandelen i dag…eller, dvs eg må ned en tur for etter at han var der poppet det opp både 1,2 og 7 ting som me måtte ha likevel. Siden eg skal ned på posten å sende noen pingviner stikker eg innom Kiwi å plukker med meg det me måtte trenger – Helt sånn avslappet uten 100 pakkenellikker som må med. Greit sånn!

Akkurat nå skinner sola, skal i grunnen ikkje regne noe særlig i dag – Bare dryppe litt i ettermiddag, men tror likevel eg skal holde meg på Hobbyrommet. Kanskje rydde/stelle litt i heimen? Hmm skal vurdere det! Amira
og Eirik kommer på middag i morgen så kanskje en liten shaining bør utføres *ler*

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg