The Queen of patience and details…

 

Her har du meg…Satt oppe til 02:30 å skar, sydde og pakket…Selvfølgelig, eg kunne gjort det veldig enkelt å bare hengt Strikkefiskene på en krok, meeen der er altså ikkje eg…Har heller aldri vært! Eg mååå alltid gjør noe extra, og innpakking/emballasje var noe eg også prioriterte da eg jobbet som Gr.Designer. Kan vel kalle det mitt spesialfelt, var det kjekkeste eg kunne jobbe med! Forskjellen når eg jobbet med det var at da fikk eg meget godt betalt *ler* Nå er det heller kjøperen som nyter godt av det for bare så det er sagt; I design/reklameverden er det dyrt å få håndlaget emballasje som dette hehe Forskjellen er jo det at DA var det kunden som ønsker det, nå får de det med på kjøpet kan du si. Meeen, eg elsker å gjøre det, så da blir det det lille extra da vettu…
Satser på at det er “verdt strevet” når Solamessen er over 🙂

Eg skjærer altså 2 stk papir/kartong for hver cellofanpose, syr Strikkefisken fast på det fremerste og det bakerste er kun med for å dekke over “vrangsiden” – Jadda, fint skal det være. Er ikkje helt ferdig da vettu, skal skjære ut en “falsk” toppåpning som prikken over I`n – Da blir det bra vettu 🙂 Altså slik som DETTE 🙂 Eg kan sitte i timevis å dille på denne måten..Det handler jo om å presantere det man lager på best mulig vis….også når når man ikkje får betalt for det, men…å gjøre et godt inntrykk betaler seg alltid uansett, til syvende og sist 🙂

 

 

 

 

*Under produksjon*

 

 

 

 

Har også begynt å montere/pakke inn litt Julekos og pingviner er visst nok alltid litt i vinden, har eg hørt(?) Kan jo være koselig å stikke en sånn ned i julekrukka på trappa som du har fylt opp med granbar og kongler, eller kanskje i juledekorasjonen på spisebordet? Hva vet vel eg, pingviner kan brukes til alt, sies det Ho Ho Ho

Jadda, blir nok med noen julefigurer både i Hama Midi OG Mini…Miniperlene er perfekte for meg, det er sååå smått og sååå dillet at hvis eg blunker for hardt så hopper de av brettet pga “lufttrykket” *ler*

I dag kjenner eg at eg MÅ ut å gå, vil ut til havet tenker eg! Er bare det at det er meldt regn…Det blåser visst også en del der eg vil ut å gå…Men, hvis eg prøver å raske på så kommer eg meg kanskje ut før regner lander? Får ta med meg en jakke i allefall og krysse fingrene 🙂 Etter på er det hjem å dille videre –
Kanskje eg får noen nye ideér mens eg går??

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

Vinneren har Give away`n har tatt kontakt! JuHuuu

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Den innpakningen din byr også på «problemer» for mottaker. Jeg ville jo ikke fjerne den fra blomsterpinnene jeg fikk i fjor. Det var jo så lekker innpakning. Jeg kjøper de to pingvinene på bildet!!

    2. Så mye finere når det er pent og ordentlig presentert enn en haug slengende på salgsbordet. Penger får man ikke igjen for arbeidet, men egen glede og tilfredsstillelse.

Siste innlegg