Glad i Mønster? – Gratis Sokkeoppskrift

Designet av Karolina Adamczyk

 

Mmm jammy! Deilige sokker med masse kjekt mønster! Kun 2 tråder samtidig så dette kommer til å veldig bra,
er fint for en som er nybegynner på mønster 🙂 DET liker me! Er jo greit å ikkje miste motet
fullstendig når man skal prøve seg.

 

 

 

Designet av Karolina Adamczyk

 

Eg har skummet gjennom oppskriften, veldig oversiktelig og fin! Mange bilder, ja som en turtorial + det er tydelige og gode diagram 🙂 Sokkene på bildene er strikket i Fabel – Dette gjør jo også garnkostnaden lav. Nå er det “tilbud” på Fabel: Kun kr 19! De på bildet er strikket med tråd ensfarget og en flerfarget – Blir så fint atte!
Hva blir dine farger?

 

EASY PEASY SOCKS
Bildene over
Str S-M-L-XL
Gratis Strikkeoppskrift

Denne designeren har mange flotte sokker, eg har en annen favoritt også:
POPINJAY SOCKS, de lagret eg for en stund siden

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jøss, 1.juni jo! Da er det sommer! Trodde eg skulle stå opp til sol i dag…hmm…fullstendig overskyet og det blåser…14 gr. Hmm i følge Yr skal det bli varmere og sola skal komme. Eg må ut en tur i dag, fikk sms fra apoteket om at medisinen mine var klar, så da får eg jo hente de. Tenkte jo også at eg skulle gå tur i dag, men eg venter til sola er på plass. Sånn ellers så styrer eg med litt forskjellig her på Hobbyrommet, fikk støpt en del mer i går før eg surret meg i seng – Ble i grunnen godt fornøyd!

 

 

 

LAG DEG EN GOD LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg