GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER – Det beste!

Designet av Karolina Adamczyk

 

Ingen tvil om at gratis strikkeoppskrifter er poppis, og da spesielt med festlige og ikkje minst flotte sokker! Derfor plukker eg frem disse ⇑ som ligge ri favorittmappa mi + et par av nyere dato fra Karolina Adamczyk. Virkelig noe flotte fargeklatter om du velger å ta det helt ut hva gjelder farger – Her er det virkelig mange muligheter og ikkje bare det, men hele slekta kan få like sokker uansett alder og skostørrelse! Makan til størrelseutvalg har eg vel ikkje sett før 🙂 Sokker til folket, sier eg bare *ler*

 

POPINJAY SOCKS
Bildet over
MANGE størrelser, fra baby til voksen 3XL
Grtais strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Karolina Adamczyk

 

Dette er i utgangspunktet ankelsokker, men selvfølgelig er det informasjon i oppskriften for både lengre
og kortere, alt etter som hva som passer deg best. Begge sokkeparene er strikket i deilig tynt sokkegarn på tynne pinner skal vites – Perfekte også til sommeren!

 

ONION SOCKS
Str XS til XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Vet ikkje helt eg, men eg klarer IKKJE stå opp når alarmen raller på soverommet, eg bare stille og rolig slumrer den….og blir liggende….Det er akkurat som om viljen ikkje vil våkne!! Det gjelder uansett når eg har alarmen på!! Heldigvis la eg meg ekstra tidlig i går, hadde alarmen på halv 8….klarte å reise meg opp halv 9…Har i alle år sover 6-6,5 t…I dag ble det nesten 8 t, ikkje for at det er for mye, men eg er ikkje vant med det! 2,5 t dyp søvn er også en sjelden vare!! Men, eg vet at gode og lange turer gir mer og bedre søvn, men dette betyr at eg faktisk er nødt å slutte å rangle, komme meg tidlig i seng for å ikkje sove hele og halve formiddagen…..Da blir eg som kjent sur! I morgen skal eg på SUS kl 10, dvs eg må jo legge meg veldig tidlig i kwell….Åååå….
Men men, nå må eg få fart på frokosten, er halvveis nede i skåla, skal kle meg og så er det ut på tur med Ine. Me skal gå RUNDT Tungenes i dag, en digg tur langs lange svaberg hvor innspurten er
klyving over store steiner i vannkanten 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. De første sokkene sikret jeg meg oppskriften på tidligere. Er så fine og kjekke til rester. Bør vel finne frem oppskriften og ha det som sommerstrikk.
      God tur, nyt dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg