Gleder du deg til våren? -Strikkeoppskrift

Designet av Erika Guselius

 

Fikk med meg jubelbruset på Facebook den dagen sola snudde så DA tenker eg det er innafor å starte på et par VÅRsokker, ikkje det? Må jo alltid ligge litt foran med det man vil ha ferdig i tide 🙂 Tror ikkje eg skal strikke vårsokker…ikkje helt ennå, er jo i gang med et nytt prosjekt – og det er ikkje sokker 🙂 Skal bare strikke litt til, komme over den første bøygen så skal du få se.

 

 

 

Designet av Erika Guselius

 

ÅÅå ser for meg gule, rosa og lilla CRISPY tulipaner nå…! Påskeegget skal fylles og shortsen kommer rooolig frem igjen 🙂 Å ja, eg gleder meg til våren, men først satser eg på en flott vinter i ca 2 mnd til 🙂 Kan være greit med en pause, hvis ikkje måtte eg jo straks ha startet på terrassen!! 🙂

 

SMÖRBACKEN
Bildene over
Str 36 – 42

 

 

 

 

 

Det kan potensielt bli en fin dag i dag! Har vært underkjølt regn her det siste døgnet i forhold til værvarselet, men trooor det verste er over nå! Best det, for eg skal jo ut å kjøre litt i dag. Heldigvis ikkje så langt og etter det skal eg hjem å….S T R I K K E! Yes! Eg strikkes! Har satt ny rekord i år, ja om du ikkje fikk det med deg?? I år har eg kun strikket OG ferdigstilt ETT prosjekt!! Det skal straks pakkes inn og gis bort 🙂

 

 

 

 

Ellers må eg jo si at denne her er “MASKIN”! Virkelig en go`sak fra Julenissen dette som skal sørge for videre blogging og sosialt samvære 2-3 år (minst) fremover 🙂

Tenker eg får starte dagen, litt usikker når eg skal ut, men det er sikkert ikkje sååå lenge til – Kanskje hoppe ut av pysjen? Håper du har hatt en fin jul og at du har det bra og så må du…..

 

 

 

NYTE LITT I DAG OGSÅ!

 

Senere trekker eg ut JULEKOS Nr 4! Bli med!

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Nei, vil IKKE vente to måneder til på vårsolen og varmere dager. Med disse sokkene kan våren komme NÅ.
      Julen har vært som vanlig. Fin men hektisk. Feire en dag og lade to dager, det er standarden. Slik er det bare. Satser på å holde en hel dag etter nattens søvn.
      Så bra at nissen sørget for at du har skikkelig redskap til å fortsette å blogge. Dine blogger trengs i hverdagen.
      Klem fra Liv

      1. Eg tar høyde for at Januar og februar blir kalde, men sååå kommer mars og ting begynner å skje 😀 Ååå de duftene som er ute da Mmmm Gleder meg! 😀 Kjenner og på det at det er deilig med hviledag(er) mellom slaga, i morgen blir det en bitteliten handlerunde, må ha litt mer grønnsaker og så er det hjem igjen. Akkurat nå herjer det storm rundt veggene her og alle julelysene har kommet på innsiden av terrassen haha Er vel enklere å bare ta de ned i morgen og ikkje drive å snu de til utsiden hver gang det blåser 🙂
        Nyt dagene Liv 😀

Siste innlegg