Julekos Nr 4 – Årets Siste!

 

 

 

Nå syns eg selv at eg var smart! Det er jo egentlig i morgen Julekos Nr 4 skal ut, men alle vet jo hvordan dagen i morgen kan bli, og det gjelder jo for de fleste av oss! Derfor legger eg den ut i dag på lille julaften så har du plenty av tid til å delta – Ja om du har lyst på deilig garn til mørke januar og litt kos + dubbeditter 🙂

Dib og eg hadde en liten seanse ute til glede for alle skuelystne naboer hehe Dib frøs, men klaget ikkje så ingen ble på noen måte skade i dette julestuntet! Han må bare være glad for at eg ikke dro han ut på nærmeste strand KUN for å få den perfekte bakgrunnen Ho Ho

 

 

 

 

 

Jadda, me kan aldri ha det mer gøy enn det man lager til selv! “O`jul med din glede” sier nå bare eg 🙂

 

 

 

 

 

“Lyst på en av disse posene??”
Vel, da skriver du en kommentar under dette innlegget, kommentarer på Facebook
regnes som vanlig ikke med 🙂 Sånn kommer det å forbli.

 

 

 

 

 

Eg elsker å få gaver, men det beste er faktisk å gi bort gaver man har lyst på selv!
Da må jo gaven være midt i blinken!

 

 

 

 

 

Kan jo røpe, siden eg har problemer med å holde på hemmeligheter av denne typen…KAN være eg slenger ut litt dnyttårskos også, kun fordi eg endte opp med mer garn enn planlagt… du har nok hørt om regel eg har?? Er det ikke plass i garnhylla mi, vel da må det ut og bort….
trist men sant, eneste måte å ha det ryddig på!

 

 

 

 

 

Ok! Da er det bare å slenge seg inn på kommentarfeltet under her å joine årets siste Julekos! Eg trekker 2 heldige 3.juledag, altså onsdag 27.desember og sender de fortløpende.

Sååå vil eg bryske stemmen min til noe viktig! I dag skal Årets Forbilde kåres her i bloggverden, eg har mange meninger om dette, du kan lese noen av de kort oppsummert her. For meg er det kun et verdig forbilde i denne sammenheng og det er ingen ringere enn Vivian, stjerna vår i Bergen! (Mamma på Hjul) Eg håper at du vil klikke deg inn på DETTE INNLEGGET HOS GRYENDE Å STEMME PÅ VIVIAN I KOMMENTARFELTET ♥ Fristen for å stemme går ut kl 16:45!!

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN SKJØNN LILLE JULAFTEN

 

 

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

113 kommentarer
    1. ønsker at min datter skal få en ekstra julegave hvis jeg vinner🌲🧑‍🎄

    2. Hei 🥰

      Må visst få litt orden på garnlageret mitt jeg også. I år har jeg vært ganske flink til å strikke med lagergarn, men det siger jo inn noen nøster innimellom. Fått litt rotasjon er jo ikke feil.

      God jul til deg og dine. Jeg hilser nok innom i juledagene også. 🎄🧶🎄

    3. Skikkelig julepysj 🧑‍🎄. Håper du ikke blir syk etter lett bekledning i kulden. Her krysses fingrene for at tre generasjoner kan feire julaften sammen. I går var fire av ni syke, alle med forskjellige plager.

    4. Jeg har gitt opp å gi meg selv regler når det gjelder garn 😂 jeg har 4 store stablekurver ala sånne som er på garn butikker, sortert enkelt etter kvalitet 🤪 nederst er akryl garn som sjelden er i bruk, men som kattene har lagt sin elsk på som soveplass 😍

      Ønsker dere alle en magisk jul ❤️

    5. God Jul til deg og dine!

      Satser på å bli ferdig med ei julejakke, som eg egentlig hadde tenkt å gi vekk FØR jul… Men det kjem nok fleire jul’er!❄️⛄️🎄🎄☃️☃️

    6. Faktisk så har jeg vært flink til å strikke med det garnet som allerede er i hus, det har blitt mange par votter feks. Så det kan være kjekt å vinne en av posene så jeg får litt nytt i kurven i tillegg til inspirasjon! God jul!

    7. God jul og takk for ein koselig blogglesing gjennom året😉Helsing Marit B.

    8. Så herlige bilder av deg 😃.
      God Jul til deg og dine 🥰
      Kos dere 🎄🧑🏻‍🎄☃️❤️

    9. Selvfølgelig har jeg lyst på en av disse posene😁🤩 Ønsker deg en god jul, takk for mange fine blogginnlegg🥰

    10. kom heim fra sjukehuset I går, og får kun ete flytende mat (stakkars meg)🤣. dei 5 andre får kose seg med ribbe, mør og pinnekjøt. eg får kose meg med suppe og snuse på den deilige maten. var ei som mente eg kunne gjer som vinsmakerne, tygge og spytte ut 🤣🤣. hadde vore kjekt med litt julekos frå deg da😊👍.NB, det er absolutt ikkje synd i meg, sånn er det å ha chrons. GOD JUL 🌲🎅🤶🌟

    11. Det kunne jeg trenge med en mann på sykehus på 3.uka og samtidig fått en haug pepper for at jeg påpekte at tegne av/kopiere mønstre kanskje ikke var så lurt! Og fått himlas kritikk på privaten for at jeg gjorde en admin oppmerksom på at Marius ikke er lov å selge om man ikke har godkjenning! Riktig god jul til deg og dine!

    12. Dei galne har det godt 😂
      God Jul til deg og dine 🌺
      Stemme sendt til Mamma på hjul 🙏

    13. God jul til deg og dine. Har først nå i Desember virkelig oppdaget bloggen din 😊. Og er blitt avhengi. Så venter på at du skal dele noe med oss.

    14. Ønsker deg og dine en god julefeiring 🎅🎄
      Håper juleroen senker seg, sommerfuglene i magen flakser og at dere nyter tid med sine kjære!

    15. Flotte bilder 😍 Du hadde skikkelig lekre juleklær på, men vet ikke om sandaler i sne er helt innafor 😂 Ønsker deg og dine en riktig god jul 🎅🤶

    16. Du risikerer helsa for gode bilder i bloggen, det er bloggeren sin det😄 Håper dere alle holder dere friske og får ei koselig jul❤️

    17. God jul til deg og dine 🤶 I år skal jeg kose meg hjemme alene juleaften, tre nøtter til askepott og julepysj. Det er ikke synd på meg det er et helt frivillig valg 🤶

    18. Julegaver er pakket, sjokoladekake bakt og krumkakerøre ‘satt.’ Da er jeg klar for å ‘ta’ lillejulaftens kveld. Drar til min Mor i morgen for å feire sammen med Henne, min søster og min sønn. Enn stille og rolig Julaften slik vi liker dem *S*

      Ønsker deg og dine en Fiiiin Jul *S*

    19. 🎄🎁Takk for dine koselige blogginnlegg med flotte tips og bilder. Ønsker deg og familien en trivelig fredfull jul og et godt nytt hobbyer.

      Juleklemmer til deg fra meg.🎄🎁

    20. God jul til deg og dine. Romjula blir nok brukt til å strikke neste år’s julegaver. Hadde vært moro å vinne garn og duppeditter fra deg 🩷

    21. En riktig god jul til deg og dine. Her i Bergen har snøen lagt seg, håper vi får beholde den til over julaften. Og er helt enig, Vivian fortjener alle stemmer. En tøffere dame fins ikke. Nå er det bare å vente på Grevinnen og hovmesteren, et must hver lille julaften🎄

    22. Ønsker deg og dine en riktig god julehelg. Tusen takk for julegleden jeg har fått fra deg, blir i godt humør av å følge med på alle dine gjøremål.
      Her er det blitt 24 par sokker i høst…blitt fordelt til kalde bein.
      Må finne på no nytt

    23. Riktig god jul til deg og dine. Og takk for alle fine blogginnlegg gjennom året. Du er ei grepa dame du Vibbedille🥰

    24. Tusen takk for all glede du har spredt i året som snart er over. Riktig god jul til deg og dine. Klem fra Birgitte

    25. Åhhhhh, jeg som ikke har rukket inn her før nå, mange timer for sent – jeg skulle så gjerne stemt på Vivian 💖 Får håpe sjansen byr seg neste år, den dama er seig, så ho henger nok i stroppen lenge til 💖
      Moro at det blir hvit jul i år, både hos deg, og her jeg bor. Sønn og svigerdatter feirer jul hos hennes foreldre i Hommersåk, og de har vært på tur til Dalsnuten idag ❄️😍❄️
      Masse god jul til deg, Gro Vibeke – og til gjengen din 🔔🎄🔔🔔🔔🎄🔔

    26. Takk for din raushet både når det gjelder kaker, julegodt og garn!
      Ønsker deg og dine en fin jul.

    27. En riktig god jul til deg og dine 🌲🎅🏻 Det har vært veldig trivelig å innom bloggen din med jevne mellomrom.

    28. God jul og godt Nyttaar til deg og dine. skulle onske jeg kunne vinne den fine Julepakken. Hilsen Berit,

    29. Ser ut som dere hadde det artig med bildetaking selv om det var kaldt 😅 Og pysjen din var kul 👍
      God Jul fra Trøndelag 💫🎄🧑‍🎄

    30. Herlige bilder. 😅😀Du byr på deg selv 🎅🏻
      Ønsker deg og familien en riktig god jul.

    31. Kul pysj og en kul dame. Her begynner en å bli ferdig med juleforberedelsene. God jul til deg og familien.

    32. God jul til deg og dine. Skikkelig stilig julepysj. Kunne virkelig tenke meg å innføre jul i pysj hos oss også 😃

    33. Riktig god jul til deg og dine. Takker for alle tips,ideer og gavmilde sprell du har funnet på gjennom året.
      Daglig innom bloggen din.
      Du er et raust medmenneske. Takker for 2023. Jeg kommer til å følge deg videre.

    34. Artig julebilde🎄! Du gir som vanlig mye av deg selv, inkludert julekos🎁. Ønsker deg og dine ei fin julefeiring med god mat og familien samlet! Ser fram imot nye og kreative ideer det kommende året 💖

    35. Flotte bilder du tar,er innom bloggen din hver dag.Riktig God jul til deg og dine.

    36. God jul til deg og dine 🙂 her har juledagen starta med trombonespeling av julesangar på sjukeheimen til svigermor og dei andre på avdelinga hennar 🙂

    37. God jul .Håper du og dine for en strålende jul.Kjempefin pysj.🎄🎄🎄🎅🎅🎅🎁🎁🎁

    38. Ynskjer god jol til deg og dine! Takk for mykje god inspirasjon – både strikk og turar er kjekt å få med. Hald fram slik, du gler mange med bloggen din👍🌲

    39. Ønsker deg og dine en vel overstått julaften. Nå kan de sløve dagene komme ( les 1. og 2. juledag) og man bare tusler rundt i koseplagg og tar dagene som de kommer. Småspise god mat, kaker og snop. Titte litt på tv ( om det er noe som frister) og kose seg med et håndarbeid, god bok eller kryssord. Livet er ikke så aller verst.
      Mange klemmer til deg for alle dine flotte give away gjennom året som har gått. Og alle hyggelige og inspirerende bogg innlegg.
      Liv

      1. Jaaa romjula er nydelig! Nå julaften er over er man på en måte helt i mål, deilig følelse 🙂 Takk til deg også for koselig bidrag i dette online livet mitt 🙂 Go`klem til deg 😀

    40. God jul til deg og dine 🎄🎄….og takk for all hobbyinspirasjon gjennom hele året 💐

    41. God jul🙂nyt romjulen🙂ser frem til å følge med på hva du finner på i året som kommer🙂

    42. God jul til deg og dine
      Måtte året som kommer bli innholdsrikt og givende
      🎄🎆🎄

    43. God romjul ønsker jeg deg. Leser bloggen din hver dag, sjekker flere ganger om dagen. Kanskje er det et nytt innlegg??? Du gjør mye godt for mange😀😀

    44. Håper du har hatt en fin jul og får en fantastisk flott romjul. Gleder meg til å følge deg videre i 2024 spent på ka du da finner på. Imorgen reiser eg på leit etter sol og sommer😎☀️🇬🇷.

    45. Hei. Ønsker deg og dine en fortsatt god jul. Har lest bloggen din i mange år, og koser meg med den. Du har en så god vibe:).
      Her hos oss er det en annerledes jul i år. Min mamma døde i sommer, da valgte pappa å være hos broren min. Han bor nærmere,så forstår det godt. Det ble stille, men veldig fint også med meg, mann, barn og hund. En annen annerledes ting i år er været. Jeg kan ikke huske at det har vært så mye snø som t.o.m henger på trærne i julen alle de årene vi har bodd her. Nyter fri, vær og skiturer:))
      Gleder meg til å fortsette å følge deg til neste år:))

    46. God romjul til deg og dine.
      vi har hatt noen rolige dager, veldig godt! Gleder meg til å se ditt hemmelige prosjekt🤣

    47. Morsomme bilder av ei glad» nissemor» 🧑🏻‍🎄ønsker deg og dine fortsatt god jul og eit godt nytt år.
      Blir spennande å sjå kva du har tenkt å fylle neste året med🥰

Siste innlegg