God Jul – En brutal start på dagen…+ Gratis og lekre Julesokker!

Finnes det noe bedre? En stille Julemorgen i årets nye Julepysj, som bare måtte bli julerød siden fjorårets var grønn, og kaffi i koppen. Velger å overse at det stormer og regner ute, så det var den julesnøen!
Men det vil jo bare si at alt er ved normalen, ja t.o.m været!

Juleaften er en av de FÅ dagene i året eg vandrer fra senga, klikker på kaffimaskinen og går rett i dusjen – Det er alltid veldig brutalt før det blir ganske digg likevel. Sitter som regel på doskåla og prøver å overbevis meg selv om at det blir så herlig etterpå…Vanligvis sitter eg jo å våkner laaangsomt med en kopp kaffi…Men siden det henger ny pysj til oss alle på Dib sin kalender blir det alltid dusj først! Da blir det jo en bråvekking…!

Eg må bare legge til….Nå har me vært konsekvente å feiret julen i pysj heeelt siden eg bestemte det julen 2001 da eg var gravid med Dib. Så ja, f.o.m julaften 2002 har me feiret alene og i pysj. Dvs eg har 22 års erfaring av Julepysjer! I flere år var Sparkjøp den store favoritten fordi de hadde skikkelig kule, morsomme og lekre julepysjer
i flanell. Plutselig ble det stopp! Skandale spør du meg! Det har blitt Cubus noen år, ble aldri helt tilfreds med de, hadde noe med fasongen å gjøre trooor eg…? HM kunne noen ganger slå til med noe bra, det samme kunne Zalando. I fjor kjøpte eg min første pysj fra Silly Santa, den altså!! WOW, pysjen over alle pysjer! De er jo noe dyrere enn andre og da blir det fort dyrt når alle skal ha…Men altså, i år har eg fikse slike pysjer til alle sammen (T.o.m Vivian fikk julepysj i bursdagsgave, hun sier også det er den beste! Hun vant forørvrig Årets Forbilde så tusen takk til dere som ga henne en stemme!) for som sagt: Det er den nydeligste pysjen eg har hatt på meg! Disse er i 95% bomull og 5% elastan, dvs du kan fint sove i den uten å kvele hele kroppen – Hele greia er stretch! Mulig den kan være litt kald, flanell er jo lunere, men likevel…Dette er den beste! Eg kjøpte meg også lik morgenkåpe i fjor om eg skulle fryse, men det er bare en bitteliten bagatell 🙂

 

 

 

Designet av Barbara Ceglédi

 

Ramlet over disse sokkene nå i morgentimene, og selv om det ikkje blir nye sokker i år er det bare
å plukke de med seg, gratis som de er og du kan strikke de til neste år! Ho Ho

 

CHRISTMAS CHAOS SOCKS
Bildet over
Onesize, men mulighet for å strikke de større
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Og DER begynner Askepott! Den har eg nå sett siden eg bodde hjemme og selv om eg kanskje ikkje sitter å glor må eg had den på, høre lyden! Lyden i selg selv kan dra meg tilbake til `80 tallet og julen i barndomshjemmet 🙂 Skal ha me litt frokost nå og så tror eg bare eg finner frem strikketøyet, har en vott som burde vært ferdig 🙂

Kos deg i dag og resten av jula, Nyt tiden og bare ha det godt! Hvis du ikkje fikk det med deg så la eg ut
Julekos Nr 4 i går fordi eg var redd eg skulle glemme det i dag. Det er bare å bli med!

 

 

 

GOD JUL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer
    1. Det høres ut som en kjempekoselig morgen å våkne til. Sånn blir det for meg imorgen.
      ❤️ GOD JUL ❤️

    2. Koselig og behagelig å feire jul i pysjen. 🎅
      Men vil det si at dere har 20 pysjer hver i skapet?
      Fortsatt god jul til deg og dine. 🎅🎄🎁

    3. Vil tipse om julepysj fra Vero Moda. Har to nå, og de er veldig god kvalitet på👌🏻 Tenker å prøve silly santa neste år🙂 Kjøpte onesie/kosedress til dattra mi derfra, og det var noe heeelt annet enn de hun har hatt før😊 Tror mor også må ha en til neste år😉
      Riktig god jul til deg/dere🥰

      1. Det som gjør SillySanta sine pysjer spesielle er at hele pysjen er stretch, uansett modell 🙂 Det er ufattelig behagelig, for å ligge under dyna i “vanlig” pysj kan ofte bli ubehagelig for man må liksom trekke i pysjen fordi noe strammer. Nyt julen videre i pysj og kose deg masse 🙂

Siste innlegg