Godt garnet er billig for tilbehøret koster jo!!

 

Det er gøy når man kan gjøre et GarnKupp slik eg gjorde i januar! Jakken eg holder på strikker eg
i Soft Tweed, fikk det på tilbud så den er grei, blir en fin garnpris på denne jakken da…Takk og lov for det…! Men det er bare garnet da…så kommer tilbehøret, som f.eks knapper og annet dill man ønsker å sy/stryke på prosjektet….Har også kjøpt Disse Knappene som eg planlegger en plass for 🙂

 

 

 

 

Siden Amira og eg var i Sandnes nå i ettermiddag gikk me inni CREOlink….Fant denne knappen, ser ut som tjukk filt og den ligner jo på det svarte melerte garnet! Ble ganske enkelt perfekt! Knapper er hard da 🙂 Så til nå er det over 500 bare i knapper *ler* Fint skal det vær! Men Hekkan! Dette er et gøyalt prosjekt, bare håper det blir akkurat som eg ser for meg 🙂 Straks ferdig med første arm, skal avslutte med I-Cord tenker eg.

 

 

 

 

Innimellom tester eg tusjer, har en del eg skal gjennom så det er bare å tegne i vei…

 

 

 

Samme når det gjelder maling, søren ikkje bare bare når det kommer til disse steinfigurene!
Prøve og feile til eg finner det eg vil ha!

Men altså…Var å hentet bunaden til Amira og for et syn, det må eg si! Nydelig, rett og slett! Skal legge ut bilde når hun har den på seg skikkelig med sølv og alt, blir nok tatt mye bilder i forbindelse med 17.mai – Så Stas!! Et flott arvestykke for meg å gi videre 🙂

Nå tenker eg å ha meg litt mat og så blir det tidlig kwell! Har kjøpt Zyrtec
og Brulidine til myggstikka så eg satser på ei rolig natt!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

8 kommentarer
      1. haha du skulle tru!
        Neida, når hun er stylet til 17.mai skulle eg få lov å legge ut bilde av henne i bunaden 🙂
        Kan være eg sa noe som: “Nå når du har fått bunad av meg må eg vel få lov til å poste et skrytebilder?”
        “Oki du får vel heller det” hehe

    1. Rå stilige knapper. Aldri sett maken, finnes den hobbybutikken ande plasser også? Må nok sjekke litt. Hadde vært perfekte til et plagg jeg har som venter på knapper. Og ja, knapper er dyrt.
      Er det til å ha en blomsterpotte i, den stilige damen i steinstøp.
      Gleder meg til å sebilder av Amira i finstas. Er jo så flott jente du har. Har fått ferdig Løkendrakten til konfirmanten her. Blir ikke brukt 17. mai da den store dagen er først den 19. mai. Slik har det vært i alle år her. Vår kirke er sist og aldri før 17. mai. Noe som betyr at jentene får to sett penklær det året. Har kritisert høylytt at det bør rullere på rekkefølgen, men aldri fått noe gehør for det.

        1. Mye finere med selvlaget enn de man kjøper i dyre dommer i butikk. Blir bra med en liten husefred

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg