GOOOD HELG! Vær litt KREATIV!

 

Endelig kan eg sette meg godt til rette her i Go`stolen og det med taco i magen 🙂 Har vært en aktiv dag og eg fikk egentlig ikkje pysjbuksa på meg før for en times tid siden!! Var jo ute med mor mi og me tok oss en runde så det ble både sko og snop på henne 🙂 Dama fikk shoppet gitt!! Møtte Dib i trappene da eg kom hjem, da hadde eg dratt med meg over 20 kg gresskar opp trappene!! Kunne han ikkje kommet 2 min før?? Vel vel, da var det bare inn, kvele et knekkebrød og komme seg i bilen med Dib en runde 🙂 Når eg så var tilbake svinge Amira
og eg oss på kjøkkenet, og Taco det ble 🙂

 

Mer om Alvehuset kan du se HER

 

 

 

 

Et av gresskara står ute enn så lenge, elsker sånne store gresskar! Koster kun 4,90 pr kg på både Kiwi og Rema. Forsto på Dib at han ville skjære ut et for han ville lage noe godt av kjøttet – Kan jo bli spennende!

Hvis du heller vil lage dine egne gresskar kan du f.eks hekle DISSE (<—Gratis oppskrift) DISSE var jo litt spesielle, men akk sååå søøøte ♥ DISSE (<–Gratis) der i mot er tjukke og kjappe, mens DISSE var gøyale!

 

Mønster og mer info om perlepynten finner du HER

 

 

 

Yes, er du klar? Finn frem noe gøy og KOoOS deg i helga! Det har eg tenkt å gjøre 🙂
Har planer om et reinsdyr til og sååå skal eg få gang på den der narren…SUKK!

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg