Gratis Kjole – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Stine HoelgaardJohansen

 

I dag da eg sto opp kom eg frem til at me kan i grunnen bare glemme de lette og luftige sommerkjolene…Me kan like godt bare hoppe over til de kosete og lune kjolene me kan bruke til høsten – Eller med en gang! Ingen sommervarme med andre ord – Supre temperaturer til å gå tur i da, men hadde vært litt kjekt med litt svettefest på tur også 🙂 Dessuten er eg ikkje ferdig med å sanke fregner…Lever i håpet 🙂

 

 

 

Designet av Stine HoelgaardJohansen

 

Orginalt er kjolen strikket i Svensk Ull – Aldri kjent på, men ser ut som et godt garn 🙂 Det går 8 hesper til minste str og 12 til den største, helt innafor når me strikker kjole vil eg si, altså prismessig. Like greit å bare få den på pinnen, høsten kan tydeligvis være her når som helst *ler*

 

SJÖRÅ DRESS
Bildene over
Str fra 84 cm til 132 cm i overvidde
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Midt i uka gitt, allerede….Formen har vært litt bob-bob de siste 2 dagene, kjennes bedre ut i dag så nå er eg på rett kjøl igjen. Selv om eg ikkje har vært på tur de siste 2 dagene har eg nå utnyttet tiden her på Hobbyrommet…Har fortsatt ikkje landet 100% på HVA eg stiller med på årets Solamesse…Har fortsatt ikkje fått tilbakemelding på at eg faktisk får plass MoHaaa Men, eg krysser fingrene 🙂 Fikk kjøpt noen plastkasser her om dagen slik at eg kan starte å rydde/lagre litt fra Hobbyrommet – Eg har nemligen “ting” som ikkje absolutt MÅ stå her inne, som f.eks….Godt over 600 julekulersukk…Har også en svær boks med stempel...Vurderte et øyeblikk å selge alle sammen, det var FØR Hobbyrommet, men heldigvis fikk eg summet meg og slettet annonsen hehe Kjekt å ha, tenker eg, men de kan fint få bo på boden…Bruker de jo ikkje så ofte.

Har allerede vært på “lilledoen” å tatt første strøk med lakk på noen dubbeditter og har konstantert at eg må få MER lakk i hus! Herregud, det blir jo et storforbruk jo…Håper ozonlaget kan tilgi meg…sukk...

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg