GRATIS POPCORN TIL GUTTA – DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Sanne Bjerregaard

I går la eg ut DENNE skjønne Popcornkjolen til jentene så, ja da må det jo bli en Popcorn Jakke til gutta i dag 🙂 Rett skal være rett må vites 🙂 Så ja, da har du i grunnen 2 kjempesøte gratis oppskrifter du kan kose deg med! Allerede nå er det jo duket for en skikkelig herlig helg og du kan forberede noen herlige Vårplagg til noe små du kjenner 🙂

 

Designet av Sanne Bjerregaard

HAMPUS
Bildene over
Str 6 mnd —> 2 år
Dansk og Gratis Strikkeoppskrift

 

* * * *

2 grader i dag, men det blåser så da føles det ut som -4 og det syns nå i allefall eg er kaldt! I går kwell da me var ute en tur var det følt -7 gr og ja; ISKALDT! Det er meldt litt regn i løpet av dagen og det kan jo bli HopplaHoppla hvis det fryser!
I følge den lokale værmeldingen er det også muligheter for snø, så ja…

Planer for dagen har eg i grunnen og det er å svippe ned til mor mi med garnet hennes og få henne i gang med et DominiTeppe. Eg har tegnet mønster og skrevet ned oppskrift og forklaring til henne så da satser eg på hun har et kjekt strikketøy ei stund. Ali har laget ei stor gryte med kjøttsuppe så eg tenker eg fyller opp ei lita gryte og tar med meg ned til henne. Hun trengte også litt på butikken og apoteket så da fikser eg det på veien. Etter på er det hjem i dusjen og så blir det vel litt middag på meg også etter hvert 🙂

Får bare komme i gang så kommer eg meg nok litt tidlig ut dørene.

 

KOS DEG OG HA
EN KOSELIG TORSDAG

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg