Gratis Sommerantrekk i store størrelser – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Wool & Beyond

 

Vet ikkje hva det er, men når noe har omslag syns eg det er lekkert, litt sånn søtt og yndig – Ser for meg små ballettjenter med rosa omslagsjakker….(Les: Amira 3 år i rosa “tull”skjørt) Til voksne syns eg dette sommerantrekker her fikk en “friskus” snert over seg og det kan jo både bli yndig og røft, alt etter hvilken stil man går for i form av farger og garn!

 

 

 

Designet av Wool & Beyond

 

Garnet CECILIA fra Svarta Fåret som er brukt fant eg billigst hos Adlibris faktisk 🙂 Garnforbruker er ca 500 gram (50/50 av begge fargene) i største størrelse av skjørte og ca 600 gram (50/50) på toppen 🙂 Dvs ca 1 kg garn og det blir da en pris på rundt 800 kr – Jammen ikkje verst for et sånn et snertent sommersett, eller hva?

 

HÄLLEVIK – SKIRT

HÄLLEVIK – BLOUSE

Bildene over
Overdel: Fra 78 cm til 138 cm i overvidde
Skjørt: Fra 88 cm til 152 i hoftevidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag og fortsatt snø…ingen ny snø som eg kan se, men det ligger en del snø her på terrassen ennå…Det vil eg tro forsvinner i løpet av dagen for det er meldt regn 🙂 + mer regn i morgen og da er det nok barmark igjen! Sånn sett er det greit at eg ikkje får på meg tursko uten at det gjør vondt, men dog kjenner eg det på humøøøret når turskoene ikkje kommer på…MEN, eg fikk da sove godt i natt, alt for mye i følge klokka…Mulig den Zyrtec`n eg tok i går kwell har en innvirkning på det…? Er rimelig sløøøv i hodet kjenner eg…Begynner å bli lei av å bli satt ut av spill pga småting med føttene som likevel gjør så pass vondt…Ellers vandrer eg rundt og “dufter” som en MyggSprayAntenne!! Bare i går kwell knertet eg 3-4 mygg…! Du kan si eg har lest litt om mygg de siste dagene fordi eg syns det er rart med mygg så tidlig…Men vintermyggen vettu, den trenger ikkje ha det så varm for være
i aksjon! Den overvintrer f.eks på marka under litt gress den…Jadda, og da er det bare en kjapp tur rett i vinduet på Hobbyrommet…De er forøvrig aktive fra oktober til april…Når det i tillegg renner blodtype O
i mine årer er eg jo rene festmåltidet…Jadda jadda...

Tenker eg sender Ali alene på handel i dag, greit at eg “pinet” meg ut med skoene på i går, men det var tross alt megaviktig!! Både Amira og eg har gledet oss til å hente bunaden og det ville eg ikkje misse ut på, men en kjapp handlerunde klarer eg meg uten…Men det er likevel lov å være sur, ja for det er eg...Kanskje eg kan bruke energien min på å få ferdig Denne jakka i løpet av helgen??

 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg