Gratis Sommersokker – Strikkeoppskrift

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Helt enkle sokker, men likevel noe av det søteste eg har sett, på en stund! ♥ Veldig ofte er det ikkje mengden som er viktig, men noe helt enkelt, og VIPS så ble midt i blinken! Ut i fra hva eg leste i oppskriften er dette noe fint de fleste vil fixe, ikkje noe veldig hokus pokus det er bare å bruke “popcorna” på riktig plass 🙂 Eg kunne jo som vanlig tenkt meg et par i alle farger – Lekre sommersokker 🙂

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Bruk sokkegarn på ca 150 m pr 50 gr, strikkefasthet på 32 m 🙂
Oppskriften gir deg veiledning til alle størrelser og skulle du trenge de f.eks enda større så er det bare å fortsette
å strikke så lange som du trenger 🙂 Kanskje en fin sommergave til noe du kjenner?

 

HOP, SKIP + A JUMP SOCKS
Bildene over
Str fra Småbarn til Voksen XL
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Satt i grunnen her og skulle bare…før eg la meg…så klarte eg det store; Skulle ta meg en slurk av cola`n min og endte opp med å ta en god klunk at vannglasset med maling og lakk opp…!! Vel, det tar eg som et tegn på at NÅ er det på tide å komme seg i seng!! Ahaa har rent sengtøy på senga i dag så eg trenger ikkje å bli bedt 2 ganger haha Satser å komme meg tidlig opp sånn at helgehandelen kan unnagjøres kjapt for det er meldt sol!! Dvs eg føler for en tur…Satser på at de nye shortsene er på plass i morgen når me likevel er ute 🙂

 

 

 

NATTINATTI
(Eller; God Morgen)

 

 

Nærmer trekning av Nydelig Garn

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg