Lyst på nydelig garn??

 

Selv om eg har ryddet og gitt bort/solgt en del garn for å holde mengden nede (hehe) har eg absolutt en del skatter igjen – Dette garnet er en av skattene, en absolutt sjelden favoritt hos meg ♥ Rasmilla Garn finnes ikkje lengre, eg var sååå lei meg da hun sluttet! Det kom mange Rasmillapakker hjem i min postkasse…sukk…Har fortsatt noen deilig nøster som eg sparer på, men tenkte det kunne være fint å dele litt 🙂

 

 

 

 

Dette garnet er nydelig til baby! Det var derfor eg kjøpte det, strikket mange plagg til de minste i dette. Altså: Lammeull, silke og bomull i skjønn forening, bedre blir det ikkje til de små – Ingenting som klør!

Så hvis du liker å strikke små plagg, kanskje det er småfolk på vei den nærmeste tiden? Da trenger du dette ♥ Dette er ingen konkurranse bare skriv en kommentar under dette innlegget så er du med 🙂 Kommentarer på Facebook blir ikkje tatt i betraktning. Tenker eg lar denne suse og gå ut uka – Har ei litt travel uke med sykehus
og div og da kan ting fort gå i glemmeboka. Da får me se da, på….

 

FREDAG 2.JUNI

 

 

Hvem eg skal sende denne nusselige pakken til 🙂

 

 

 

 

Eg? Vel, eg er på dotte`kjøret….Grei måte å øve seg på 🙂
Men nå skal eg gå over til frihåndstegning, eg er bedre på det.

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

56 kommentarer
    1. Så nydelig garn. Snill du er som deler.
      Ikke noen flere babyer på gang i denne familien.
      Men skal nok få brukt garnet allikevel.

    2. Spennende garn i mine yndlingsfarger 😍 kan fort bli et lite plagg til en av familiens nykommere dette året 😍

      1. Det høres ut som et nydelig garn 😍 Det bør jo være perfekt til sjal til en frossen tante på 92…..💖
        Ønsker deg en fortsatt kreativ kveld, og en super tur imorgen 😍

    3. Jeg blir tante igjen i disse dager, så det hadde vært et flott garn å prøve til den lille😍😍

    4. 🌿🌸 Hei på deg☺️Aldri hørt om Rasmilla garn , høres ut som et fint garn utifra det du skriver og det ser jo lekkert ut . Snilt av deg å dele det videre til en heldig strikker 👌🏻Ønsker deg en riktig fin pinse videre . Mvh Trude i Harstad 🌸🌿

    5. Åå, så flott garn 🤗
      Har ei lita gammeltante-jente på to år som jeg strikker til. Trenger stadig noe nytt sånn som de vokser i den alderen. 😅 Artig til “gamle” det 🥰
      Og igjen, for en tålmodighet du har med å sitte og “dille” med maling og småtjon som vi sier i Trøndelag 👏
      Ha ei fortsatt fin pinsehelg 🤩💫

    6. Å dette hadde vært kjekt å strikke noe fint til barnebarnet av.Stadig noe på pinnene til henne..😊 Skulle helst hatt et ekstra sett med armer 😅

    7. Kjekt å se dette garnet igjen 😊 Husker godt at du lovpriset dette garnet i sin tid … Jeg kom aldri så langt at jeg fikk bestilt i sin tid. Nå x- jeg strikkepinnene og håper disse fine nøstene havner i min postkasse 😊

      Ha en fin uke både med strikketøy og turer 😀

    8. Jeg savner også Rasmilla – og vil veldig gjerne vinne.

      Lykke til med uka som kommer❤️

    9. Så snill du er som gir vekk garn🤩Hadde vært supert å strikke av til et av mine barnebarn🥰

    10. Har en hel liste med småklær men verken garn eller baby. Men skader ikke å strikke fordeom 🙈

    11. Ukjent garn for meg, hadde vært artig å prøve 😊 så du kan godt sende det til hedmarken og min postkasse 🧶🧶🧶🧶

    12. Ingen småtroll i gjære her, men fint garn skal man finne bruk for. Jeg vant i forrige give away, den med bønnene, men legger inn “lodd” i denne også. Du er utrolig snill og generøs, Vibbedille 😉. God søndags klem fra Birgitte

    13. Så nydelig garn, de fargene hadde vært perfekt å bruke for meg som driver med gavestrikk til en vordende mamma🤩❤️

    14. Dette garnet kunne jeg ha lagd nå fint til mitt lille barnenarn.
      Det er så inspirerende å se alt det fine du lager!

    15. Aldri prøvd dette garnet, men ser nydelig ut. Fantastiske farger😍
      Vært gøy å prøve til evnt barnebarn😀

    16. Jeg ønsker å være med i “Kampen om luksusgarnet” 😊 Hvis jeg ikke strikker noe til de yngste barnebarna eller bonusbarnebarna (-siste per nå er ventet om en måneds tid), og får ha det i fred for de eldste barnebarna… (Med alle.. 9 egne, 6 bonus + 3 “ekstrabonus”, …(HJELP, det blir 18😳❤)..tenker jeg at det kan bli et luksøriøst sjal av det til denne heldige bestemora….😊🤩🥰

    17. Kjempefint garn! 🔝 Likar best å strikke småting, og dette garnet passar nok til det!

    18. Så snill du er som deler ut garn! Har alltid tenkt at jeg må prøve en slik garnkombinasjon. Kjekt om jeg vinner.

    19. Dette garnet har jeg veldig lyst til å prøve😍Har et lite barnebarn som liker at mommo strikker luer,så det blir nok strikket enda en eller to hvis jeg er så heldig å vinne.😀

    20. Nydelig 🤩 har hørt om garnet, men aldri prøvd det, hadde vært moro å få muligheten 😅
      Lageret mitt bugner, men alltid plass til litt til. Håper å kunne nytte det til babystrikk.

    21. Har hørt om det garnet gjennom deg🤗aldri prøvd det da.
      Kanskje eg sku ha prøvd det no når eg skal bli bestemor for første gang🥰

    22. Nydelig garn 🤩har et lite barnebarn som farmor kunne strikket noe fint til 🙂ønsker deg en fin uke 🙂

    23. det garnet har jeg aldri prøvd. Jeg strikker til barn. To ganger i året så sender jeg strikkeplagg til Heimstadkjær, barn som fryser. De sender videre til Ukraina og andre land der behovet er stort.

    24. Hei. Ukjent garn for meg, så det hadde vært fint å prøve det. Ser lekkert ut.
      Jeg elsker å strikke baby- og barneklær. 😊❤

    25. De babyene vokser så uforskammet fort😄 Tenker det garnet der blir like fint i enten lue eller pannebånd og hals til den store babyen min😊 Eller til meg selv🤭

    26. Heia 🙂
      Det garnet er nytt for meg, så det hadde vore eit spennande bekjentskap (y)

    27. Så fine farger 😊 Har aldri prøvd det garnet, så det hadde vore kjekt å strikka noko lite for å prøva 👶🏼 Du inspirerer med farger og hobbyer, og ikkje minst alle dei flotte turbildene du deler 😎👏🏻

    28. Hei
      Nytt garn for meg, så spennende. Jeg er kjempe imponert over alle turene du tar!!!

    29. Veldig fint garn. Har ingen små i familien, men en kollega skal bli mormor i høst. Det hadde vært stas i strikke noe av dette flotte garnet, og så fine farger.

    30. Deilige farger! Hadde jeg vært så heldig å få dette hadde jeg nok strikket meg et skjerf/sjal. Egostrikk der altså 🙂

    31. Så koselig med give away 🌸 Vi har ingen babyer i familien nå, så blir jeg den heldige vinneren blir det nok egostrikk på meg. Du må ha ei fin helg 🌞

    32. Har ei lita tulle jeg kan strikke til.Hun begynner i barnehagen til høsten ,så der er det mange muligheter til å strikke mye forskjellig.

Siste innlegg