Gratis Strikkeoppskrift – Fin Gave

Designet av Marina Morozova

 

Visst nok et 1 nøste-skjerf 🙂 Lekker og ganske så enkelt, og stort større trenger det heller ikkje være for å kunne gjøre nytten 🙂 Fabel er oppført som et garnalternativ og da kan du få både ensfarget eller flerfarget.

 

 

Designet av Marina Morozova

 

I bunn og grunn kan du bruke akkurat det garnet du selv vil, størrelsen på skjerfet vil jo så klart variere da,
men finn frem til et garn som funker for deg 🙂 Kanskje hu tante Gudrun kan få seg et nytt skjerf til jul?

 

BESCARFED SCARF
Bildene over
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, her sitter eg ganske så tidlig, var ute av senga før kl 7!! Har fått på meg ullklær og har laget meg en kopp kaffi. Matpakke laget eg i går kwell så eg er ganske snart klar. Skal få i meg en god porsjon havregryn på en eller annen måte før eg blir hentet, veldig greit for det “sitter” godt i en stund. Gleder meg virkelig til denne turen, Lysefjorden altså...Oooo der er det flott å stå på en topp! Har vært på Prekestolen for maaange år siden og nå er det tilbake til en nabotopp 🙂 Værmeldingen sier FULL sol, 6 grader og en flau vind fra sørøst, stort bedre kan man ikkje få det sånn midt i november her i vest 🙂 Det er bare å glede seg og gjøre mitt beste for å overvinne høydeskrekken!
I grunnen føler eg at akkurat det har blitt bare bedre og bedre.

Sånn ellers? Tja i over i morgen er det trekning av Julekalender, har fortsatt noen av gavene som skal ordnes –
det kan jo være greit å se hvem som vinner først 🙂 Dessuten er det mange flere maskemarkører igjen om du skulle trenger noen selv. Kanskje nettopp til en kalender du lager? Eller julegave til ei god venninne,
kanskje deg selv? Litt sånn småmorsom julepynt er det også 🙂

Uuuansett! Nå må eg få i meg noe mat og begynne å vekke kroppen!

 

 

 

LAG DEG EN FIIIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

12 kommentarer

Siste innlegg