Gratis Strikkeoppskrift på VårSokker

Designet av Britta Schönfeldt

 

Ser at det er mange som klager på været og ikkje minst årstiden…Kanskje et par herlig vårsokker
kan hjelpe i påvente av at snøklokkene skal sprettet opp av jorda??

 

 

 

Designet av Britta Schönfeldt

 

Her kan du da velge om du vil ha 2 like eller 2 forskjellige sokker på beina, ingenting er verken feil eller galt,
eg hadde gått for 2 ulike…Er jo garantert kjekkere å strikke også, det er jo alltid sånn at den første sokker går kjappest, så da strikke du jo egentlig bare den første sokken 2 ganger…ehe…ja noen sånt!

 

GALANTHUS SOCKS
Bildene over
Str 40
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg skal på tur med søs fra Byhaugen i dag og det er ikkje sååå lenge til jakten på snøklokkene starter! Der er det et eldorado av diverse som blomstrer når me begynner å nærmer oss våren. Jakten på vårtegna er ikkje sååå langt borte, i mens har eg tenkt å nyte snø og vinter! Før jul kjøpte eg meg jo en dunjakke…knallgod og umulig
å fryse, men det var litt irriterende at den ikkje hadde hette…I forregår ettermiddag kjøpte eg meg en dunjakke med hette, den kom søren meg allerede i går så i dag skal den testes 🙂 Da mangler eg garantert ingenting!
Eg pleier bare ta på hetten fra ulljakken eg har på meg, men når det snør/hagler hjelper ikkje den så lenge…

På værmeldingen i dag står det at skal komme svært mye snø..!? Lyn/torden skal visst også komme innom! Forståelig nok det når det er meldt hele 7 grader på søndag!! Kanskje snøklokken titter frem før me aner det?

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Snøklokkene er framme de, men er gjemt under snøen. Derfor var jeg innstilt på vår nå….
      Men full sol og snøen som ligger på greiner og overalt, er jo veldig fint 🤗
      Imens kan vi jo strikke de fine vårsokkene 👍😃

Siste innlegg