Har du nok puter? -Strikkeoppskrift

Designet av Anne Ventzel

 

Hvis ikkje været blir mer stabilt snart er det ingen vits å strikke puter til terrassen i allefall! Puter er gøy, har man mange nok blir det helt supert! Pr nå har me kun 7 stk i sofaen, men eg drømmer jo om en stor og dyp sofa på terrassen – full av puter! Klar til å bare begrave seg ned i haugen og ta helg liksom! Napper med meg denne oppskriften for her er det virkelig mulighet for mange flotte fargevarianter!

 

 

 

Designet av Anne Ventzel

 

Putene er strikket i Peruvian Highland Wool – Et skikkelig herlig garn som eg har strikket mye av! Garnet får du i et eldorado av farger og ikkje minst nyanser! Litt usikker på hva strukturen i putene heter på norsk? Vevstrikk? Det er i allefall sånn, ta av maske m tråden bak/foran, blir utrolig fint 🙂 Putene strikkes på pinnenummer 5,5 mm
så dette er da meget overkommelig – Kjappe puter.

 

KUNO`s CUSHIONS
Bildene over
2 størrelser
…også med norsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Jadda jadda, da er det fredag gitt! Håper eg finner ork til å svinge filla og moppen litt i stua etter handelen….sukk…Badeand Nr 10 ble montert i går kwell JuHuuu Men…eg ser helt klart at eg trenger 2 til...da er det mer enn 1 i hver fargevalør 🙂 Noen nevnet OCD symptomer...Vel vel, blir dette en flopp så har eg i det minste mange søte Badeender 🙂 Fikk også limt sammen magneter og 120 glassteiner før eg la meg, det er da noe! Ser ut for at eg får pakken eg har ventet på i posten i dag, og da skal eg lage en ordning til alle de hjemmelaga magnetene – Det trooor eg kan bli stilig! Satser på det 🙂

Selv om planen var å starte malingen av jeansjakker forrige helg håper eg på å få fart på det i helga! Når eg sitter på Hobbyrommet fyker timene avgårde!! Barnejakken må eg nå i det minste få startet på, men hva liker f.eks en 7 åring? Unicorn og Regnbuer? Eller….mulig det er farlig å male regnbue…? Aldri godt å vite hvilken mening den blir tilegnet i grunnen…*SUKK* Nå skal eg ganske rolig sparke i gang dagen så får me sjå!

 

Det er 2 stilige Give Away gående på bloggen
og det er store muligheter for at eg trekker vinnere på begge i løpet av helgen!

 

Vil du blir med på Forundringsgave klikker du her—->
Spennende Give Away

 

Har du lyst å strikke fargerike Opal Sokker klikker du her—>
Opal Sokker!

 

Du kan selvfølgelig bli med på begge 2 🙂

 

 

HA EN STRÅLENDE
FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg