Har du planlagt Årets Juleverksted? -Ta med deg noen gode tips!

 

Garantert! Dette blir det hotteste i år om du skal invitere en gjeng med små (Eller store)) til Juleverksted! Så gøy og ikkje minst sååå enkelt! Her er det mange muligheter, du vet; Det er kun fantasien som kan begrense deg.
Eg har laget
figurer i Cernit, eneste du må passe på er at de holder seg “innafor”, dvs at du kan skru igjen kula uten å ødelegge. Dette kan du enkelt teste underveis – Ellers er det bare å kose seg 🙂 Eg skal også teste med Hama Perler, lage små passene figurer og lime på plass – Et eldorado av muligheter altså.

 

Siste Alma Sofie var her var det dette me skulle lage, men da var det umulig å få tak i Slike Snøkuler. Da brukte med små sylteglass i steden for – Gikk fint det også, men med snøkuler blir det jo skikkelig fint – Litt mer ekte 🙂 Fortsatt er det utsolgt for enkle kuler, men eg kjøpte like godt ei eske for eg VISSTE at eg kom til å lage mine egne *ler*.

 

 

Kjente at eg trengte ei Harry Potter Snøkule!

 

 

Eller hva med et strikketøy “på glass”? Dette er da et skjerf på strikkepinner liggende over en trestubbe 🙂
Enklere å se i RL

 

 

 

Eg har ufattelig store mengder glitter i heimen, Alma Sofie og eg teste diverse sist me holdt på, men jo fine glitter jo større fare for at det klumper seg. Derfor kjøpte eg Dette Glitteret som var avbildet sammen med snøkulene – Jepp, de funket mye bedre 🙂 Juletrær kan også puttes inne, lag de selv eller kjøp ferdig —>
Eg nappet til meg noen
grønne og noen i gull 🙂

Skulle du være uheldig å få for mye eller “feil” glitter i kula er det bare å tømme det ut, skylle figurene og gjør det en gang til – Så enkelt! Er det en fare for at små hender vil komme til å åpne kula kan du ta litt lim i “gjellene” 🙂

Blir nok flere kuler fra meg, må bare tenke ut noen flere ideér først, men gøy er, absolutt!
Nå skal eg svippe en tur ned til mor mi sin hage på jakt etter noen fine steiner ♥

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg