Dette trengte eg i dag!

 

Ahaa det har vært en så herlig, koselig og avslappende søndag ♥ Eneste som ødela litt for min form var at Milo gikk rundt å hylt fra kl 04:30 fordi han ville ut….Han ga seg ikkje før eg sto opp….ble en alt for tidlig start for meg med tanke på at eg kun hadde sovet ca 4 t, men men. Han er ganske pizzt fordi han ikkje får lov å gå ut.

Anyway, Alma Sofie (6 år) kom her kl 11 og var HELT klar til å innkvartere seg på Hobbyrommet, hun hadde klare planer for hva hun ville lage så det var bare å sette i gang 😀

 

 

 

 

Som en oppvarming fikk hun lage seg sine egne skinnsmykker, det var stas og hun kunne lett ha startet en masseproduksjon 🙂 Så gøy! Ble også en del armbånd og fotlenker!

 

 

 

 

Min plan var å lage Snøkuler, og det har me da gjort selv om det ikkje ble helt etter planen. CC-Hobby var utsolgt for Glasskuler, men skal kjøpe slik at me kan lage skikkelige kuler til jul. Fant en oppskrift ang å lage i glass,
men glitteret ble ikkje sååå bra, tenker å få tak “skikkelig” snø 😀

 

 

 

 

Det ble også laget en del knapper og i steketiden ble tegnesakene hentet frem 😀 Nå skulle hun fortelle mamma`n sin at hun måtte strikke lue(r) og sy på selvlysende knapper 🙂

 

 

 

 

Selvfølgelig måtte “maleriet” få hedersplassen her på Hobbyrommet 🙂 Så koselig! Som du ser, en produktiv og koselig dag i dag og det trengte eg. Du vet jo meg, det meste eg gjør her på Hobbyrommet er jo barnslig og da er det supert å sitte å kreere samme med nettopp barn.

Siden eg var alt for tidlig opp i morges flatet eg rett ut på sofaen og våknet i 20 tiden, kjenner at det gjorde godt. Skal nå sitte her å surre noen timer før eg kryper i seng 🙂  Kan potensielt blir ei lang uke så greit å lade opp.

 

 

HA EI GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg